dzelo3 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 potrzebuję umieścić w grze ruchomy napis, który będzie widoczny tylko na tle spritu, ma być niewidoczny, podczas gdy znajduje się na tle... Nie chodzi mi tutaj o porównanie pozycji tekstu i sprita... tylko dokładne wyświetlanie np. połowy litery, która znajduje się na spricie (sprite jest prostokątny) i mały przykładzik : Pomożecie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Możesz stworzyć surface narysować na nim text i przekonwertować go do 3 spritów. Funkcje: GML surface_create(w,h) surface_set_target(id) draw_text(x,y,string) surface_reset_target() sprite_create_from_surface(id,x,y,w,h,removeback,smooth,xorig,yorig) Działaj :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 tylko że jak napisałem... tekst będzie ruchomy... także może to być za wolne... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 To zrezygnuj z konwertowania i operuj na samym surface. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się