Danieo Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Hej ! Mam kolejne pytanie, tym razem napisze po polsku XD Szukałem ale nie mogę znaleźć. Jaka jest funkcja w GMLu, odpowiadająca za podłoże. Ale takie na które obiekt spada i tam się zatrzymuje. ( wiecie jak w platformówkach ) Bo nie chce żeby postać skakała jak DOWN. za pomocą GML move_bounce_solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 GML vspeed = 0; gravity = 0; ? Pokombinuj z tymi własnościami każdej instancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się