Gibki Kaktus Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Tytuł: Zombie must die! Gatunek: Top-down Opis: W przyszłości, kucyki Pony zostały zapomniane. Postanowiły się zemścić, przejmując władzę nad światem, by każdy o nich usłyszał i pamiętał je na wieki. W tym celu stworzyły Zombie. Była to broń doskonała na ludzi, bowiem jeśli zginie się z ręki tego bezmózgiego, zielonego czegoś, samemu się w to zamieni. Masz do dyspozycji zaledwie kilka min, pistolet na energię i miecz świetlny. Oprócz tego możesz stworzyć działko laserowe. Download: adres z plikiem gry Wersja 0.9.9 1280x1024(wersja przed konkursem) Wersja 1.0 1024x600(wersja do konkursu) Wersja 1.0 1024x600 Wersja 1.1 1280x1024 Wersja 1.1 1024x600 Rozmiar pliku: Ponad 6 MB Autorzy: Programowanie: Boad Fabuła: Boad Grafika: Boad, Adriann, Wujek Google, Przykład Animacji szkieletowej top-down Muzyka: Za mało czasu ;/ Screeny: Część tutorialu Część obrony w przyszłości Grę mam zamiar dalej tworzyć, dopóki nie będzie taka, jak planowałem. A miałem zamiar oprócz przyszłości grania jeszcze w teraźniejszości,średniowieczu i starożytności. W każdej epoce inne bronie będą a co za tym idzie słabsze bronie dają mniejszą szansę na wygraną(choć przyszłość będzie najłatwiejsza, teraz nie prawie nie do przejścia :D ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Sterowanie okropnie działa (np. puszczanie przedmiotów, młócę enter i młócę i nic, chociaż podnoszenie i zamiana ich działa dobrze) i jest zbyt skomplikowane, jak na tak teoretycznie prostą grę. A miecz świetlny powinien zadawać większe obrażenia. Jak strzelać z pistoletu? Jest źle ustawiona maska kolizji - można się wspaniale zawiesić w ścianie (chyba, że to element obrony przed zombie - schowanie się w ścianie). Zbieranie części jest męczące, m.in. przez właśnie maskę. Fabuła... dziwna. Plusy to grafika, wybór broni i sama idea budowania wieżyczek. Gra niezbyt mi się podoba, ale moje Day of War było gorsze. ;) 2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Sterowanie okropnie działa (np. puszczanie przedmiotów, młócę enter i młócę i nic, chociaż podnoszenie i zamiana ich działa dobrze) i jest zbyt skomplikowane, jak na tak teoretycznie prostą grę. Sterowanie jest trochę skomplikowane, co do działania to nie wiem, jak testowałem to było dobrze. A miecz świetlny powinien zadawać większe obrażenia. Dlaczego tak uważasz ??:D Jak strzelać z pistoletu? LPM?Musisz przytrzymać, to jest pistolet laserowy, więc musi się naładować :P . Jest źle ustawiona maska kolizji - można się wspaniale zawiesić w ścianie (chyba, że to element obrony przed zombie - schowanie się w ścianie). Ja osobiście nigdy się nie zawiesiłem, więc nie wiem o co chodzi. Co do chowania się w ścianie, to jest przyszłość, tam wszystko jest możliwe :P . Zbieranie części jest męczące, m.in. przez właśnie maskę. W przyszłych wersjach dam możliwość większego odstępu ręki od przedmiotu Fabuła... dziwna. I o to chodziło :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Dlaczego tak uważasz ?? :D A no bo ciacham i ciacham i uciachać nie mogę. :C LPM?Musisz przytrzymać, to jest pistolet laserowy, więc musi się naładować :P. Aaaaa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 A no bo ciacham i ciacham i uciachać nie mogę. :C Jak coś, powinienem zombiakom obniżyć hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Pomysl ciekawy, ale zielony miecz mi sie kojarzy z mieczem swietlnym i oczekiwalem zabijania przez dotyk a nie automachanie na LPM. Gra szybko traci sens bo stoisz w miejscu trzymajac lpm i zombie dlugo umieraja, wiec mozna powiedziec ze sredniawy balans. Mimo to jest ciekawie. W dalszym ciagu - glosuje za praca sunflower bo moze mi da jej gra jest lepiej wykonana i ma jakas wytlumaczalna fabule. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 przeholowałeś z tą rozdzielczością, na moim ekranie nie da się sterować, myszka nie dochodzi do samego dołu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 przeholowałeś z tą rozdzielczością, na moim ekranie nie da się sterować, myszka nie dochodzi do samego dołu Dziś po 20 będzie nowa wersja, w której zapewne będzie możliwość zmienienia rozdzielczości. Ogólnie piszcie co mam zmienić, obecne zmiany to: - Zmniejszona ilość życia zombiaków - Zwiększenie ataku miecza świetlnego - Poprawienie grafiki stawiania min oraz brak trzeciej ręki podczas używania machiny - Klawisz podnoszenia/kładzenia jest teraz pod Q. - Możliwa odległość między prawą ręką a przedmiotem do podnoszenia jest teraz większa. - Poprawiona system odkładania przedmiotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 gdzies masz game end i mi gra się wylacza jak zombiaki wejda na ktoras mine, po za tym przyniosłem te rzeczy i dupa nie mogę auta zrobić wtf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 gdzies masz game end i mi gra się wylacza jak zombiaki wejda na ktoras mine, po za tym przyniosłem te rzeczy i dupa nie mogę auta zrobić wtf Wpadasz na minę :P . W dzisiejszej wersji będzie to naprawione. I jak to nie możesz zrobić? Mi i innym chyba też wszystko działa jak należy. Gdy lufa będzie na czarno to działko jest już zbudowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunflower Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Uhm, chyba jednak podziękuję. ^ ^' Wieżyczki nie udało mi się zbudować i w ogóle nie bardzo wiem jak to to działa, a przy takiej dość złożonej grze to "plansze" z pomocą są znacznie gorszym rozwiązaniem niż pełnoprawny tutorial. O.o' Bronie przełączać to chyba umiem, ale jest to to okropnie zbalansowane, i przy takim topornym sterowaniu dość często kończyłam grę jak tylko jakiś nieżywiec się dobrał do postaci, a potem reszta dochodziła i było po wszystkim. Być może w tej grze jest nieco więcej, ale to co dotychczas widziałam wystarczająco mnie zniechęciło. I tak, też jestem zdania, że ogórek świetlny powinien zadawać większe obrażenia. (i pomyśleć, że piszę to, będąc konkurentką Boada w GMDuel... nie, nie chodzi mi o to, żeby zjechać przeciwnika, mnie naprawdę ta gra specjalnie nie przypadła do gustu ^^') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Co do budowania maszyny: - Klikasz kółko myszki. - Wybierasz co chcesz wybudować. - Klikasz gdzie chcesz postawić(LPM). Najeżdżając na plac budowy wyświetli ci się, co teraz potrzeba. - Idziesz po obecnie wymagany przedmiot. - Zbierasz go najeżdżając na niego prawą ręką Enter(na razie). - Podchodzisz do maszyny na bliską odległość. - Trzymając obecnie wymagany przedmiot na plac budowy budujesz go. - Gdy plac budowy będzie cały czarny(grafika na razie taka jest :D) i najeżdżając na maszynkę nie będzie żadnego obecnie wymaganego przedmiotu, możecie zacząć korzystać klikając Enter(na razie). W dzisiejszej wersji będzie poprawione odkładanie przedmiotów. Dziś też zamierzam dodać poziomy, co znacznie ułatwi rozgrywkę. Ogórek świetlny w tej chwili zabiera 2x więcej obrażeń niż wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Toporne sterowanie,postać się często blokuje i słaba grafika,jednak ogólna grywalność jest dość dobra,myślę że z większą ilością czasu gra była by bardzo interesująca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 bardzo wkurzaja giera :D najbardziej wkurzalo jak podchodzil jakiś zombi, nie dalo się uciekać bo jakos blokowal a był tylko jeden i zanim się go zabilo przyszlo 10 następnych, fml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 bardzo wkurzaja giera :D najbardziej wkurzalo jak podchodzil jakiś zombi, nie dalo się uciekać bo jakos blokowal a był tylko jeden i zanim się go zabilo przyszlo 10 następnych, fml Co do uciekania, o to chodzi. Albo uciekasz cały czas i co czasem strzelasz, albo walczysz z nim wręcz, a on może cię złapać. Potem będzie nowa wersja, w której będą poziomy i będzie dało się je przejść :D. Hp zombiaka zostało obniożone, a obrażenia miecza świetlnego zwiększone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie jestem w stanie zagrać w tę grę. Nie wiem czy to wina GM-a czy może wy (to samo z Nazi Shooter) próbujecie coś grzebać w ustawieniach rozdzielczości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Mi się najwygodniej gra na rozdzielczości 1280x1024 i taką mam też ustawioną cały czas. Przesłać te wersje na konkurs w innej rodzielczości? Jak tak to w jakiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Po prostu nie ustawiać rozdzielczości! Wystarczy odpowiedni view i skalowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Threef a jaka masz rozdzielczość? Ja mam 1280x1024 i mi chodzi, ale czy to na pewno o nia chodzi? jeśli gra Ci się wlacza ale tak ze nie da się grac myszka nie da się wcisnąć przycisku bo w rzeczywistości jest gdzies indziej to przez rozdzielczosc, a jeśli się w ogole nie wlacza, to inna sprawa xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Grę robie w oknie 1280x1024 i tak mam ustawione, żeby się kamera zmieniała(chodziła za graczem). Napisz w jakiej rozdzielczości chcesz, to zaraz wstawię. Co do nowej wersji będzie zaraz w rozdzielczości 1280x1024 i w jeszcze jednej, najlepiej napiszcie jaką chcecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Ja mam 1024x600 :D W GM nie powinno się ustawiać rozdzielczości. Lepiej ustawić fullscreen i zachowanie skalowania w opcjach gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Za 10 min wrzucę, ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Minęło trochę więcej niż 10 min... Miałem problemy z wrzuceniem na gmclan, więc wrzuciłem na mediafire. Wczorajsza wersja do 21:00 rozdzielczość 1024x600 Dzisiejsza wersja rozdzielczość 1280x1024 Dzisiejsza wersja rozdzielczość 1024x600 Pełna lista zmian dzisiejszej wersji: -Zombiaki mają mniej hp -Miecz świetlny zadaje więcej obrażeń -Są trzy poziomy(jak na razie) -Zmniejszono energię działka laserowego -Budować można dopiero w drugim poziomie -Naprawiono bug z trzecią ręką -Zmieniono klawisz Enter na klawisz Q -Teraz jest możliwa większa odległość ręki od przedmiotu -Poprawiono system odkładania przedmiotów -Gdy oberwie się miną traci się hp, a nie kończy się gra Pierwszy post zedytuje rano, teraz idę spać. PS. Sorry za doubleposta, ale chciałem, żeby inni widzieli, że zaktualizowałem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się