Maćko Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Chciałem zrobić by gra brała plik (wybrany przez użytkownika przy użyciu takiego okienka do wybierania plików) , tworzyła nowy folder i tam zapisywała ten wybrany plik pod inną konkretną nazwą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 GML get_save_filename(...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćko Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 GML get_save_filename() pyta się czy zapisać, a da się ,żeby nie pytało tylko od razu zapisywało wybrany plik z GML get_open_filename(filter,fname)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 powodzenia : https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=56 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćko Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 https://gmclan.org/index.php?wiki=article&zm=56 tutaj jest tylko o plikach tekstowych,a ja chcę widzieć jak zrobić by game maker zapisał dowolnego typu plik bez pytania się użytkownika o lokalizację do zapisania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 GML file_bin_open poczytaj o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćko Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Dzięki,ale znalazłem przed chwilką GML file_copy chciałem tego użyć ale myślałem ,że kopiuje plik do tego samego miejsca skąd pochodzi. ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się