Skocz do zawartości

Atak i chodzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam znowu problem, otóż stworzyłem chodzenie,tak dla próby(nie jest idealne, ale jak na razie pasuje, tylko że są 2 błędy).

Pierwszy jest taki, że gracz jest podzielony na tułów, głowę, rękę i broń. Gdy gracz się rusza, to głowa, ręka i broń idą do przodu, lub do tyłu, jeśli się zatrzymuje, to wtedy wszystko wraca na miejsce.

Drugi to problem z bronią, nie wiem jak to wytłumaczyć, najlepiej to zobaczyć w przykładzie poniżej, ale na upartego to wygląda tak, że mam obracającą się postać za myszką(reszta elementów też się obraca i mam zrobionego testowego mobka, który w kolizji z bronią ma dedać, jednakże, gdy obracam bronią, to jej maska(której i tak nie ma, a jak jest to nic nie daje), się nie obraca.

Wiem, chaotycznie to opisałem, dlatego najlepiej zobaczyć to w przykładzie: Kliknij.

 

Prosiłbym o pomoc.

 

Proszę o właściwe nazywanie tematu, polecam zapoznać się z regulaminem - Uzjel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...