MiChAl200 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Tytuł: The ElementsGatunek: Platformówka, LogicznaOpis: Naszym zadaniem jest wydostać się z wieży do której trafiliśmy. Nasza postać jest małą szarą kulką, która przy kontakcie z trzema bonusami potrafi stać się ogniem, wodą lub lodem. Każde z trzech żywiołów pomaga graczowi pokonać lub ominąć przeszkody, które znajdują się w komnatach. Aby przejść poziom należy dostać się do drzwi, które otwierają się, gdy zdobędziemy wszystkie rubiny na planszy.Download: Alpha 0.5Rozmiar pliku: ok. 6 MBMożliwe postacie gracza: Autorzy:Programowanie: JaFabuła: JaGrafika: JaMuzyka: Machinimasound, Scoter Screeny: 1, 2, 3, 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 ogniem, wodą lub ogniem zapowiada się ciekawie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 ogniem, wodą lub ogniem zapowiada się ciekawie :) Made my day! Co do gry: Popracuj nad grubością pixeli źle to teraz wygląda. Wymień czcionkę. I dawaj demo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 jako fan wszelakich platformówek, po prostu czekam :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Chętnie zagram jak już wyjdzie. Lubię gry w których trzeba trochę pomyśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Co do gry: Popracuj nad grubością pixeli źle to teraz wygląda. Wymień czcionkę. I dawaj demo. A co jest nie tak z pixelami? Zbyt grube pixele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Na pochyłych powierzchniach to widać. No i gradient w oknie nie powinien być taki. Strasznie bije w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Oprawa graficzna nie jest oldschoolowa, jest po prostu brzydka. Jeżeli dążyłeś do gry a'la pegazus, to wiec, że nie osiągnąłeś tego celu. Obejrzyj pracę Nikasa "Top Hat" https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=29103&st=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 W grafice nigdy nie byłem dobry, ale starałem się jak zrobić jak najlepiej. Nie chciałem robić coś jak powiedziałeś "a'la pegazus", tylko zwyczajne pixel, po pixelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 No to nigdy nie idź na łatwiznę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Podoba mi się grafika kulki ogniowej. Lód i woda są smutne. Zaciekawił mnie ten temat, jestem jednak zawiedziona ilością elementów - czemu nie 4 jak w europejskiej kulturze, albo 5 jak w chińskiej... czuję przez to niedosyt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Podoba mi się grafika kulki ogniowej. Lód i woda są smutne. Zaciekawił mnie ten temat, jestem jednak zawiedziona ilością elementów - czemu nie 4 jak w europejskiej kulturze, albo 5 jak w chińskiej... czuję przez to niedosyt. Jakoś nie miałem pomysłu na przeszkody dla innych żywiołów. Postaram się, żeby pomimo trzech, było ciekawie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Ok, niestety dopiero teraz mogę wystawić pierwszą wersję. A bo, coś mi nie działało z jednym poziomem, a potem liceum się zaczęło i mało czasu było, a jak sobie potem przypomniałem o grze to GM przestał mi działać... Teraz jest już wszystko ok i wstawiam pierwsze (mam nadzieję, że nie ostatnie) demo. Zamiast pierwotnie planowanych w pierwszym demie jest 7 poziomów, jest na razie tylko jeden poziom z lodem. Miałem też błędy z chodzeniem m.in wbijanie się w sufit, ale raczej je naprawiłem, ale o wszelkich takich problemach proszę mówić. A oto wersja: Alpha 0.5 - DOWNLOAD Oba pliki muszą być w tym samym miejscu. Później wymyślę sposób, aby "data" była bardziej zabezpieczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Nasza postać jest małą szarą kulką, która przy kontakcie z trzema bonusami potrafi stać się ogniem, wodą lub lodem. Cholera. Pracuję nad czymś bardzo podobnym i myślałem, że będę oryginalny :s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Całkiem przyzwoicie i schludnie wyglądająca grafika, etapy faktycznie coraz trudniejsze (a pułapki coraz bardziej pomysłowe). Przeszkadza mi tylko to, że postać tak wolno się porusza, irytujące to. Szkoda też, że z pochyłych platform ciężko jest skakać. I jeszcze drobny szczegół - jak ognista kulka spada, to płomień za nią odpowiednio ciągnie się też w dół, ale gdy skacze do góry, to z płomieniem nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiChAl200 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Nom, zauważyłem ten błąd. Płomień odpowiednio się zmienia jak naciśnie się samą strzałkę w górę, ale jak podczas skoku przyciska się lewo lub prawo to już jest animacja jak chodzenie na boki. Dzięki za zwrócenie uwagi naprawię to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Fajna gra. Poziomy rzeczywiście coraz trudniejsze (ledwie mieszczę się w czasie jak gram za pierwszym razem). Do poprawy wg. mnie tylko kolizja bo jak skaczę ze skośnych klocków to czasem nie mogę doskoczyć na platformę wyżej. Zrób więcej poziomów ^^ Grafika jest wg. mnie schludna. Sam lepszej i tak nie potrafię zrobić :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się