Skocz do zawartości

Sound_global_volume w buttonie.


pawel_bmx

Rekomendowane odpowiedzi

Robie dwa przyciski do podgłaśniania i ściszania muzyki. W obiekcie np. soundplus w left pressed (mouse) mam taki kod: global.volume += 0.1; sound_global_volume(global.volume); Oczywiście wcześniej tworze zmienną global.volume i nadaje jej wartość np. 1. Próbowałem zmieniać z left pressed na left button albo na global left pressed i nic nie działa. Próbowałem też przenieść sound_global_volume(global.volume) do stepa. W innym obiekcie w draw robie sobie draw_text(10,10,global.volume) i tam widze że nic się nie zmienia. Pomocy! Aha i tak na marginesie jeszcze, wie ktoś jak zrobić pause w odtwarzaniu muzyki? Nie chodzi mi o sound_stop(); tylko o pause, i jak później klikne play to będzie grać dalej, a nie od nowa. Może trzeba użyć biblioteki? Help!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, znalazłem biblioteke bass.dll i jak narazie mi wystarczy. Tylko kurde jak ją sie używa? Wiem że to zbyt proste pytanie, ale wyczerpują mi się już pomysły, a sam help mi już mało mówi. Z helpa wyczytałem, że trzeba użyć funkcji external.... ? Nie wiem jakie tam mają być parametry. Jeżeli ktoś się z tym spotkał wcześniej to proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...