Maćko Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Chciałbym by (np.) obiekt_noc ściemniał cały room i tak by jasno było tylko w pobliżu gracza albo w określonym miejscu. Da się to łatwo zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 surface. GML create: sur=surface_create(640,480)//czy ile tam masz :) draw: surface_set_target(sur) draw_set_alpha(0.5)//tutaj ile chcesz draw_rectangle(0,0,640,480) draw_set_alpha(1) draw_set_blend_mode(bm_subtract) with(o_zrodlo_swiatla) draw_circle(x-view_xview,y-view_yview,radius,0)//lepiej ze spritem kolka, bo bedzie grandiert draw_set_blend_mode(bm_normal) surface_reset_target() draw_surface(sur,view_xview,view_yview) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się