Cekol Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 jak zrobić odczyt mapy 3D jeżeji mamy ją w takim zapisie?: " This map has been written by QuArK - Quake Army Knife, QuArK 6.5 alpha ; It is a map for the game Quake 2. ; For more information see QuArK's Home Page : http://www.planetquake.com/quark ; Entity 0 ; worldspawn { "classname" "worldspawn" ; Brush 0 ; Border walls:g[1] -> East wall:p[1] { ( 432 0 96 ) ( 432 128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 1;TX1 ( 432 0 -96 ) ( 432 -128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 -1;TX1 ( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 304 192 272 ) e1u1/damage1_1 432 272 0 -1 1;TX1 ( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 560 -192 272 ) e1u1/damage1_1 -432 272 0 1 1;TX1 ( 272 0 272 ) ( 272 0 400 ) ( 272 128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 1 1;TX1 ( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 -128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 -1 1;TX1 } ; Brush 1 ; Border walls:g[1] -> West wall:p[2] { ( 432 0 96 ) ( 432 128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 1;TX1 ( 432 0 -96 ) ( 432 -128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 -1;TX1 ( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 304 192 272 ) e1u1/damage1_1 432 272 0 -1 1;TX1 ( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 560 -192 272 ) e1u1/damage1_1 -432 272 0 1 1;TX1 ( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 1 1;TX1 ( -272 0 272 ) ( -272 0 400 ) ( -272 -128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 -1 1;TX1 } ; Brush 2 ; Border walls:g[1] -> North wall:p[3] { ( 432 0 96 ) ( 432 128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 1;TX1 ( 432 0 -96 ) ( 432 -128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 -1;TX1 ( 432 208 272 ) ( 432 208 400 ) ( 304 208 272 ) e1u1/damage1_1 432 272 0 -1 1;TX1 ( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 560 192 272 ) e1u1/damage1_1 -432 272 0 1 1;TX1 ( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 1 1;TX1 ( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 -128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 -1 1;TX1 } ; Brush 3 ; Border walls:g[1] -> South wall:p[4] { ( 432 0 96 ) ( 432 128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 1;TX1 ( 432 0 -96 ) ( 432 -128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 -1;TX1 ( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 304 -192 272 ) e1u1/damage1_1 432 272 0 -1 1;TX1 ( 432 -208 272 ) ( 432 -208 400 ) ( 560 -208 272 ) e1u1/damage1_1 -432 272 0 1 1;TX1 ( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 1 1;TX1 ( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 -128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 -1 1;TX1 } ; Brush 4 ; Border walls:g[1] -> Sky:p[5] { ( 432 0 112 ) ( 432 128 112 ) ( 560 0 112 ) e1u1/sky1 -432 0 0 1 1;TX1 ( 432 0 96 ) ( 432 -128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/sky1 -432 0 0 1 -1;TX1 ( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 304 192 272 ) e1u1/sky1 432 272 0 -1 1;TX1 ( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 560 -192 272 ) e1u1/sky1 -432 272 0 1 1;TX1 ( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 128 272 ) e1u1/sky1 0 272 0 1 1;TX1 ( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 -128 272 ) e1u1/sky1 0 272 0 -1 1;TX1 } ; Brush 5 ; Border walls:g[1] -> Floor:p[6] { ( 432 0 -96 ) ( 432 128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/c_met51a -432 0 0 1 1;TX1 ( 432 0 -112 ) ( 432 -128 -112 ) ( 560 0 -112 ) e1u1/c_met51a -432 0 0 1 -1;TX1 ( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 304 192 272 ) e1u1/c_met51a 432 272 0 -1 1;TX1 ( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 560 -192 272 ) e1u1/c_met51a -432 272 0 1 1;TX1 ( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 128 272 ) e1u1/c_met51a 0 272 0 1 1;TX1 ( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 -128 272 ) e1u1/c_met51a 0 272 0 -1 1;TX1 } } ; Entity 1 ; info_player_start:e[2] { "classname" "info_player_start" "origin" "-144 0 -72" "angle" "360" } ; Entity 2 ; light:e[3] { "classname" "light" "origin" "0 0 0" "light" "400" } " sorki że to takie Duże :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 poszukaj jakiś dll albo go sam zrób,nie wiem czy takie w gm można tak zrobić :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 A Quake'owcy nie dali do tego żadnego algorytmu odczytu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 A Quake'owcy nie dali do tego żadnego algorytmu odczytu? no niee bo to jest mama do quake 2 i to quake 2 ją odczytuję i program czyli quark ja chciałbym aby to gm odczytywał bo to chyba najbardziej prosty zapis mapy(bo reszta map to same kwadraciki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 no niee bo to jest mama do quake 2 i to quake 2 ją odczytuję i program czyli quark ja chciałbym aby to gm odczytywał bo to chyba najbardziej prosty zapis mapy(bo reszta map to same kwadraciki) Powiedz do GM'a: "weź to odczytaj, potrzebne mi". A on odpowie: "a co to ja k***a mędrzec czy co"? Musisz mu to wyjaśnić o co biega na tej mapie, czyli napisać skrypt lub bibliotekę co odczyta mapę i załaduje ją do gry. Inaczej go nie zmusisz :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się