Skocz do zawartości

odczyt mapy 3D


Cekol

Rekomendowane odpowiedzi

jak zrobić odczyt mapy 3D jeżeji mamy ją w takim zapisie?:

"

This map has been written by QuArK - Quake Army Knife, QuArK 6.5 alpha

; It is a map for the game Quake 2.

; For more information see QuArK's Home Page : http://www.planetquake.com/quark

 

; Entity 0

; worldspawn

{

"classname" "worldspawn"

; Brush 0

; Border walls:g[1] -> East wall:p[1]

{

( 432 0 96 ) ( 432 128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 1;TX1

( 432 0 -96 ) ( 432 -128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 -1;TX1

( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 304 192 272 ) e1u1/damage1_1 432 272 0 -1 1;TX1

( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 560 -192 272 ) e1u1/damage1_1 -432 272 0 1 1;TX1

( 272 0 272 ) ( 272 0 400 ) ( 272 128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 1 1;TX1

( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 -128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 -1 1;TX1

}

; Brush 1

; Border walls:g[1] -> West wall:p[2]

{

( 432 0 96 ) ( 432 128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 1;TX1

( 432 0 -96 ) ( 432 -128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 -1;TX1

( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 304 192 272 ) e1u1/damage1_1 432 272 0 -1 1;TX1

( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 560 -192 272 ) e1u1/damage1_1 -432 272 0 1 1;TX1

( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 1 1;TX1

( -272 0 272 ) ( -272 0 400 ) ( -272 -128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 -1 1;TX1

}

; Brush 2

; Border walls:g[1] -> North wall:p[3]

{

( 432 0 96 ) ( 432 128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 1;TX1

( 432 0 -96 ) ( 432 -128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 -1;TX1

( 432 208 272 ) ( 432 208 400 ) ( 304 208 272 ) e1u1/damage1_1 432 272 0 -1 1;TX1

( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 560 192 272 ) e1u1/damage1_1 -432 272 0 1 1;TX1

( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 1 1;TX1

( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 -128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 -1 1;TX1

}

; Brush 3

; Border walls:g[1] -> South wall:p[4]

{

( 432 0 96 ) ( 432 128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 1;TX1

( 432 0 -96 ) ( 432 -128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/damage1_1 -432 0 0 1 -1;TX1

( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 304 -192 272 ) e1u1/damage1_1 432 272 0 -1 1;TX1

( 432 -208 272 ) ( 432 -208 400 ) ( 560 -208 272 ) e1u1/damage1_1 -432 272 0 1 1;TX1

( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 1 1;TX1

( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 -128 272 ) e1u1/damage1_1 0 272 0 -1 1;TX1

}

; Brush 4

; Border walls:g[1] -> Sky:p[5]

{

( 432 0 112 ) ( 432 128 112 ) ( 560 0 112 ) e1u1/sky1 -432 0 0 1 1;TX1

( 432 0 96 ) ( 432 -128 96 ) ( 560 0 96 ) e1u1/sky1 -432 0 0 1 -1;TX1

( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 304 192 272 ) e1u1/sky1 432 272 0 -1 1;TX1

( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 560 -192 272 ) e1u1/sky1 -432 272 0 1 1;TX1

( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 128 272 ) e1u1/sky1 0 272 0 1 1;TX1

( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 -128 272 ) e1u1/sky1 0 272 0 -1 1;TX1

}

; Brush 5

; Border walls:g[1] -> Floor:p[6]

{

( 432 0 -96 ) ( 432 128 -96 ) ( 560 0 -96 ) e1u1/c_met51a -432 0 0 1 1;TX1

( 432 0 -112 ) ( 432 -128 -112 ) ( 560 0 -112 ) e1u1/c_met51a -432 0 0 1 -1;TX1

( 432 192 272 ) ( 432 192 400 ) ( 304 192 272 ) e1u1/c_met51a 432 272 0 -1 1;TX1

( 432 -192 272 ) ( 432 -192 400 ) ( 560 -192 272 ) e1u1/c_met51a -432 272 0 1 1;TX1

( 256 0 272 ) ( 256 0 400 ) ( 256 128 272 ) e1u1/c_met51a 0 272 0 1 1;TX1

( -256 0 272 ) ( -256 0 400 ) ( -256 -128 272 ) e1u1/c_met51a 0 272 0 -1 1;TX1

}

}

; Entity 1

; info_player_start:e[2]

{

"classname" "info_player_start"

"origin" "-144 0 -72"

"angle" "360"

}

; Entity 2

; light:e[3]

{

"classname" "light"

"origin" "0 0 0"

"light" "400"

}

"

sorki że to takie Duże :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Quake'owcy nie dali do tego żadnego algorytmu odczytu?

 

no niee bo to jest mama do quake 2 i to quake 2 ją odczytuję i program czyli quark

 

ja chciałbym aby to gm odczytywał bo to chyba najbardziej prosty zapis mapy(bo reszta map to same kwadraciki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niee bo to jest mama do quake 2 i to quake 2 ją odczytuję i program czyli quark

 

ja chciałbym aby to gm odczytywał bo to chyba najbardziej prosty zapis mapy(bo reszta map to same kwadraciki)

 

Powiedz do GM'a: "weź to odczytaj, potrzebne mi". A on odpowie: "a co to ja k***a mędrzec czy co"? Musisz mu to wyjaśnić o co biega na tej mapie, czyli napisać skrypt lub bibliotekę co odczyta mapę i załaduje ją do gry. Inaczej go nie zmusisz :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...