Skocz do zawartości

Obczajanie rooma


Rekomendowane odpowiedzi

Każdy room tak jak wszystkie inne zasoby (sprite'y, obiekty, czcionki) mają przypisane identyfikatory. I roomy też. I nazwa rooma jest w rzeczywistości stałą przechowującą ten identyfikator. Czyli np:

GML
if (room == nazwa) {

//instrukcje

}

A "room" jest zmienną tylko do odczytu przechowsującą identyfikator aktualnego rooma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
A "room" jest zmienną tylko do odczytu przechowsującą identyfikator aktualnego rooma.

nie wiem jak w gmstudio, ale w gm8.1 możesz zmieniając zmienną room zmieniać roomy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...