Utermiko Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Tylko kto ma 2 myszki podłączone do jednego kompa :) Raczej nie wiele osób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Ja mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Zaczynam robić wersję 1.1, w której poprawię znalezione przez was bugi i dodam tryb dla dwóch graczy. Jutro powinna być gotowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Hehe, kłamałem :D Tak naprawdę to zabrałem się za to wczoraj i nie zrobiłem prawie nic, oprócz: - grafika postaci? (to wciąż za dużo powiedziane - to tylko wielkie głowy i wyciągnięte ramiona w różnych kolorkach), - inne grafiki to zapożyczona skądinąd podłoga, banalne, czarne ściany i mój piękny zielony celownik, - wstrząśnienia ekranu przy strzale (zbędny bajer), - krew po zabiciu przeciwnika, - szybsze kroki gracza, gdy idzie do przodu, - zmieniony soundtrack, dodane dźwięki strzałów i śmierci przeciwnika - parę poprawionych bugów: nie można wyjść poza granice rooma, gra restartuje się po przegranej. Do zrobienia: - menu, które już było, ale usunąłem i zmienię, - bonusy na planszy, - tryb dla 2 graczy, - jakieś animacje chodzenia, kiwanie się albo machające stópki - poprawa wydajności: zmniejszenie ilości przeciwników na ekranie i krwi, - porządny panel zamiast tych napisów w lewym górnym rogu (teraz zresztą niewidocznych, za co przepraszam), - może kiedyś grafika z krwi i kości, - ew. poprawa reszty bugów, jeśli się znajdą. Ogólnie zasady pozostają te same - unikamy i strzelamy do przeciwników (jakichś tam biobotów), zbieramy amunicję na planszy, levelujemy umiejętności w górę, staramy się przetrwać jak najdłużej. Sterowanie: WASD - chodzenie myszka - strzelanie Z,X,C - levelowanie Download wersji 1.1: https://gmclan.org/up8191_4_Time_to_Survive_2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Hehe, kłamałem :D Tak naprawdę to zabrałem się za to wczoraj i nie zrobiłem prawie nic, oprócz: O Bożu, jak śmieszno. Tak już z tymi najwybitniejszymi projektami bywa. Pobieram, za chwilę ocenię... Wszystko w porządku, ale... zdaje mi się, że to miało być coś ambitniejszego od siedzenia między czteroma ścianami i napieprzania :<. Graficznie słabo, oj słabo. Ledwie parę sprite'ów i jedna textura podłogi, a wszystko i tak wygląda mizernie. Jednak rozbryzgi i efekt trzęsienia podtrzymuje przy życiu ten projekcik, choć zapewne i tak rodem z jakiegoś tutorialu :/. A teraz rzecz najstraszniejsza - waga pliku. Czy ta muzyka w tle jest w .wav czy co? Bo żeby coś tak... ekhem... prostego aż tyle ważyło? Masz ode mnie 3.5/5. Dopracuj, to może nie będzie tragicznie :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 zdaje mi się, że to miało być coś ambitniejszego od siedzenia między czteroma ścianami i napieprzania :< W zasadzie to nie, to miała być minigierka ;) A no i nie tylko się napieprza, starałem się wprowadzić lekki zamysł taktyczny - unikanie strzelania do neutralnych botów, rozwijanie umiejętności, ograniczona liczba amunicji itp. Jednak rozbryzgi i efekt trzęsienia podtrzymuje przy życiu ten projekcik, choć zapewne i tak rodem z jakiegoś tutorialu :/ "Rozbryzgi" sam napisałem, a do trzęsienia użyłem skryptu znalezionego na gmclanie - dla uściślenia. Dziękuję za ocenę, naprawdę, czekam na kolejne sugestie. To pierwsza moja opublikowana na forum gra (nie pierwsza, ogółem), więc zrozumcie moją tremę :mellow: Fajnie by było, gdyby ktoś wskazał, w jakim kierunku teraz to poprawić, ewentualnie coś pomóc, może nawet narysowałby mi ktoś grafikę? :D (wiem, że nikomu się nie chce pracować przy takim czymś, ale może jednak - to tylko kilka spritów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 WAGA Tylko czerwone cosie nas zabijają, pociski lecą za szybko i przez to przelatują przez mobki. Brak AI (mp_potential_step na gracza to nie AI), gracz po skosie biega szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 WAGA Tylko czerwone cosie nas zabijają, pociski lecą za szybko i przez to przelatują przez mobki. Brak AI (mp_potential_step na gracza to nie AI), gracz po skosie biega szybciej. Ktoś tu nie czytał pierwszego postu i opisu gry ;) Tylko czerwone mają nas zabijać, tak ma być. A z tymi pociskami to wiem, nie wiedziałem jak to rozwiązać, jak zwolniłem je to wyglądało głupio i nienaturalnie. Co do biegania po skosie - jest tak, że jak gracz biegnie w tym kierunku, w którym jest obrócony, to biegnie szybciej (wydawało mi się to logiczne, że do przodu poruszamy się szybciej). Aha, jeszcze sprawa AI - co byś proponował? Aktualnie mam na to wymówkę - przeciwnicy to roboty treningowe, które potrafią tylko podchodzić do gracza. Ewentualnie zombie czasami też się tak poruszają ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się