max1996 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 jak zrobić, aby gdy strzelę do przeciwnika on strzelał do mnie. Ale żeby nie strzelał jak go nie zaatakuję???? pomocy pliz!!!!! :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Jeśli strzelasz CTRLem to u przeciwnika we wciśnięciu CTRLa też wstaw strzelanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Albo jakas zmienna, ktora przyjmuje wartosc 1 jak wystrzelisz, jezeli chcesz, zeby od mometu kiedy go zaatkowales on atakowal Cie ciagle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 dzięki chłopaki ale ciągle nie o to mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 zajrzyj do mojego uploadera mam przyklad dla ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 a może dacie jakieś inne przykłady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Zrób w objekcie przeciwnika przy kolizji z pociskiem naszego gracza: instance_create(x+0,y+0,pocisk) a w objekcie pocisku przeciwnika create(chyba): move_towards_point(gracz.x,gracz.y,10) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 3 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 dzieki że probowaleś mi pomuc alenie działa dajcie jakieś przykłady plis najlepiej gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 3 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 najlepiej podał marcinzzz95 bo miał gotowca ale innitakże mi pomogli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 proste w Create przeciwnika dajesz zmienną np: danger=false; i teraz w kolizji z pociskiem (tzn jak dostanie od ciebie) danger=true; i w stepie odpowiednie postepowanie "bota" w czasie gdy danger jest true :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 4 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 nic nie działa pomużcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Bo oprócz wklepania kodu co pablo podał trzeba jeszcze ustawić co bot zrobi gdy danger jest trve. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 dokładnie. Daj w stepie if (danger==true) { ... tutaj to co ma robic "bot", czyli strzelac do bohatera ... } pomużcie to się nie pisze przez ó?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 to się nie pisze przez ó?? http://so.pwn.pl/lista.php?co=pomóżcie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się