asdfMaciej Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Mam pocisk. Jego hspeed wynosi 21. Jego vspeed to 0, zwiększa się o 0.15 co 1/30 sekundy. Potrzebuję obliczyć, gdzie wycelować, aby trafić wroga z tego pocisku. Podejrzewam, że poruszałby się o 630 pikseli w boki i spadałby o 4,5 pikseli w dół coraz bardziej co sekundę, tylko nie mam jak to skleić w kupę :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 http://pl.wikipedia.org/wiki/Rzut_poziomy w moim upie jest przykład tor_lotu.gmk z tym ze tam rozchodzi się o rzut ukośny a nie poziomy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfMaciej Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 http://pl.wikipedia.org/wiki/Rzut_poziomy w moim upie jest przykład tor_lotu.gmk z tym ze tam rozchodzi się o rzut ukośny a nie poziomy. Czy takie coś skomplikowanego jest potrzebne dla pocisku, w którym jedyny kod w stepie to: vspeed+=0.15; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Jakie znowu skomplikowane? Jak byś to przeczytał to domyślił byś się że potrzebne są ci tylko 2 ostatnie wzory. Masz zrobiłem za ciebie: https://gmclan.org/up539_12_rzut_poziomy.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się