trolu122 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 GML if keyboard_check_pressed(vk_up) and jump = 0 and gravity=0 and place_free(x,y-skok) { vspeed = -skok jump = 1 } if keyboard_check_released(vk_up) and jump = 1 { jump = 2 } if keyboard_check_pressed(vk_up) and jump=2 and skok2=1 and place_free(x,y-skok) { vspeed = -skok jump=1 skok2 = 0 } skok2 oznacza czy mozemy wykonać drugi skok 0=nie mozemy 1=mozemy wartość skok=15 i.... jak robie "double jump" to koleś skacze niżej :hmmm: zrobiłem żeby wyświetlało wartość vspeed, przy skoku pierwszym jest tak jak być powinno -15, ale już przy drugim na początku skoku mamy -13,8 :hmmm: w kodzie wszystko ok, wiec o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Nie wiem, nie znam się, specjalnie się w twój kod nie zagłębiałem (bo widzę leciutki syf) i jedyne co mi przychodzi do głowy to to że zamiast vspeed=-skok powinno być vspeed-=skok. Jak powiedziałem coś bardzo głupiego to przepraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...