PolskiFrancuz Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Jak zrobić żeby pod zmienną było zapisywane nazwe obiektu na który klikniemy PPM. chodzi o coś podobnego: GML zmienna=self.name tylko chyba zamiast name trzeba coś wstawić :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 object_get_name(other) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 zmienna ma przybrać nazwe obj na który klikniwmy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 GML var inst; inst=instance_position(mouse_x,mouse_y,object) zmienna=object_get_name(inst.object_index) e:sorry, nie sprawdzilem czy dziala tamto :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 inst=instance_position(mouse_x,mouse_y,object) Co tu mam wstawić ? @edit jest poprzednie wpisałem self a tu ? Error in code at line 3: zmienna=object_get_name(inst.object_index) ^ at position 31: Unknown variable object_index Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 GML inst=instance_position(mouse_x,mouse_y,all) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Powiem inaczej. Mam event w npc kliknięcie PPM i tu chce aby nazwa tego obiektu była zapisana w zmiennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 EVENT MOUSE PRESS RIGHT GML var inst; inst=instance_position(mouse_x,mouse_y,all) zmienna=object_get_name(inst.object_index) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 instance_position? a nie collision_point? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się