Utermiko Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Tytuł: MKSim.dll Wersja: 1.2 Download: >>>DOWNLOAD<<< Rozmiar pliku: 243 KB (spakowane) Autorzy: Programowanie: Utermiko Ken Henderson (unit sndkeys32.pas, potrzebny był tylko do funkcji wysuwającej okno na wierzch) Opis: Jest to dll do symulowania kliknięcia myszki/klawiatury. Creditsy nie są obowiązkowe, ale miło byłoby gdybym się znalazł :D Działanie sprawdzałem na Windowsowym notaniku :P W paczce znajduje się: - MKSim.dll (dllek ;p) - MKSimScripts.gml (skrypty ;d Importujemy je w GM'ie Scripts>Import Scripts) - test.gmk (przykladowe uzycie) - Readme.txt (lektura :D) FUNKCJE: GML //INICJALIZACJA mk_init(); //inicjalizuje dll'a //MYSZ mk_getmousex(); //zwraca polozenie myszki X mk_getmousey(); //zwraca polozenie myszki Y mk_setmouse(x,y); //ustawia myszke na podanych wspolrzednych(x, y) mk_mousepress(x,y,button); //symuluje wcisniecie klawisza myszki (button [1 - lewy, 2 - srodkowy, 3- prawy]) na podanych wspolrzednych(x, y) mk_mouserelease(x,y,button); //symuluje puszczenie klawisza myszki (button [1 - lewy, 2 - srodkowy, 3- prawy]) na podanych wspolrzednych(x, y) mk_mousedoubleclick(x,y,button); //symuluje podwojne klikniecie myszki (button [1 - lewy, 2 - srodkowy, 3- prawy]) na podanych wspolrzednych(x, y) mk_getdoubleclicktime(); //zwraca maksymalny czas podowjnego klikniecia(w ms), aby otworzyc np folder //UWAGA Przed wywołaniem kliknięcia należy ustawić myszkę w podanej pozycji [mk_setmouse(x,y)] //KLAWIATURA mk_keyboardpress(key); //symuluje wcisniecie klawisza klawiatury (key [string]) mk_keyboardrelease(key); //symuluje puszczenie klawisza klawiatury (key [string]) mk_keyboardasciipress(key); //symuluje wciśnięcie podanego klawisz ascii(key [real]) mk_keyboardasciirelease(key); //symuluje puszczenie podanego klawisz ascii(key [real]) mk_writetext(text); //symuluje pisanie tekstu (text [string]) //INNE mk_showmsg(text); //pokazuje zwykly komunikat windowsowy o tresci(text [string]) z przyciskiem OK mk_getpixel(x,y); //zwraca kolor piksela na podanej pozycji (x,y) mk_getpixelr(x,y); //zwraca kolor piksela R na podanej pozycji (x,y) mk_getpixelg(x,y); //zwraca kolor piksela G na podanej pozycji (x,y) mk_getpixelb(x,y); //zwraca kolor piksela B na podanej pozycji (x,y) mk_moveupapp(tytul); //aktywuje okno aplikacji o podanym tytule[string], np Bez tytułu - Notatnik mk_drag(x1,y1,x2,y2); //symuluje przeniesienie np. ikony z podanego miejsca (x1,y1) na inne miejsce (x2,y2) //RYSOWANIE mk_drawline(w,s,r,g,b,x1,y1,x2,y2); //rysuje linię prostą na ekranie o grubości (w [real]), stylu(s [real],opis niżej), kolorze(r,g,b) na współrzędnych(x1,y1,x2,y2) //styl linii(1 - Prosta, 2 - Kropki, 3 - Myslniki, 4 - Myslink.Kropka, 5 - Myslnik.Kropka.Kropka, 6 - Przezroczysty mk_drawellipse(s,r,g,b,x1,y1,x2,y2); //rysuje elipsę na ekranie o stylu wypełnienia(s [real], opis niżej), kolorze(r,g,b) na współrzędnych(x1,y1,x2,y2) //styl wypelnienia elipsy(1 - Prosty, 2 - linie poziome, 3 - Linie pionowe, 4 - Linie ukosne od lewej do prawej, 5 - Linie ukosne od prawej do lewej, 6 - Kratka, 7 - Kratka pod katem 45, 8 - Przezroczysty mk_drawrectangle(w,s,r,g,b,x1,y1,x2,y2); //rysuje prostokat na ekranie o grubosci linii(w [real]), stylu linii (s [real], opis niżej), kolorze (r,g,b) na współrzędnych(x1,y1,x2,y2) //styl linii prostokata 1 - Prosta, 2 - Kropki, 3 - Myslniki, 4 - Myslink.Kropka, 5 - Myslnik.Kropka.Kropka, 6 - Przezroczysty mk_drawrectanglespecial(s,r,g,b,x1,y1,x2,y2); //rysuje prostokąt z wypełnieniem o stylu wypełnienia(s [real], opis niżej), kolorze(r,g,b), na współrzędnych(x1,y1,x2,y2) //styl wypelnienia prostokata(1 - Prosty, 2 - linie poziome, 3 - Linie pionowe, 4 - Linie ukosne od lewej do prawej, 5 - Linie ukosne od prawej do lewej, 6 - Kratka, 7 - Kratka pod katem 45, 8 - Przezroczysty mk_drawtext(x,y,txt); //wypisuje tekst na ekranie na współrzędnych(x,y) o treści (txt) //UWAGA!!! Style linii będą działać tylko przy grubości 1! Inna grubość powoduje rysowanie linii prostej! //TYCH FUNKCJI NIE TRZEBA UZYWAC W DRAW'ie :) //ZWOLNIENIE DLLA mk_free(); //zwalnia dll'a z pamieci</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Czegoś takiego szukałem! Ale dodaj jeszcze symulacje ruchu myszki! 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Dzięki za ocenę :P Nie sądziłem, że komuś się przyda :P Symulacja ruchu myszki jest : GML mk_setmouse(x,y); //ustawia myszke na podanych wspolrzednych(x, y)</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Loffciam cię <3 Edit: Ło korba! Jest jeszcze symulacja pisania, tego też od dawna szukałem <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 UPDATE v 1.1: Dodano nowe funkcje: GML mk_getpixel(x,y); //zwraca kolor piksela na podanej pozycji (x,y) mk_moveupapp(tytul); //aktywuje okno aplikacji o podanym tytule[string], np Bez tytułu - Notatnik mk_drag(x1,y1,x2,y2); //symuluje przeniesienie np. ikony z podanego miejsca (x1,y1) na inne miejsce (x2,y2)</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ta funkcja moveupapp nie działa :/ Wpisałem nazwę aplikacji "TrollerGM81" i nie przeżuca na wierzch :/ Łapaj LOOLOL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Mam nadzieję, że wpisałeś TYTUŁ aplikacji. Tzn. wpisujesz Bez tytułu - Notatnik, a nie notepad.exe Jeśli tak to ja nic nie mogę poradzić. Z takimi aplikacjami jak Notatnik i Ventrilo mi działa (choć czasem nie przerzuca) Jeszcze sprawdzę czy działa z grami zrobionymi w GM'ie. Dam odpowiedź w Editcie BTW. przerzuca* mk_moveupapp(tytul); //aktywuje okno aplikacji o podanym tytule[string], np Bez tytułu - Notatnik @Edit No otworzyłem twój przykład i jest tam błąd. Mianowicie należy wpisać w Caption for the room TrollerGM81 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Never mind, działa :D Super DLL! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 UPDATE 1.2: Dodano nowe funkcje: GML //MYSZ mk_getdoubleclicktime(); //zwraca maksymalny czas podowjnego klikniecia(w ms), aby otworzyc np folder //KLAWIATURA mk_keyboardasciipress(key); //symuluje wciśnięcie podanego klawisz ascii(key [real]) mk_keyboardasciirelease(key); //symuluje puszczenie podanego klawisz ascii(key [real]) //INNE mk_getpixelr(x,y); //zwraca kolor piksela R na podanej pozycji (x,y) mk_getpixelg(x,y); //zwraca kolor piksela G na podanej pozycji (x,y) mk_getpixelb(x,y); //zwraca kolor piksela B na podanej pozycji (x,y) //RYSOWANIE mk_drawline(w,s,r,g,b,x1,y1,x2,y2); //rysuje linię prostą na ekranie o grubości (w [real]), stylu(s [real],opis niżej), kolorze(r,g,b) na współrzędnych(x1,y1,x2,y2) //styl linii(1 - Prosta, 2 - Kropki, 3 - Myslniki, 4 - Myslink.Kropka, 5 - Myslnik.Kropka.Kropka, 6 - Przezroczysty mk_drawellipse(s,r,g,b,x1,y1,x2,y2); //rysuje elipsę na ekranie o stylu wypełnienia(s [real], opis niżej), kolorze(r,g,b) na współrzędnych(x1,y1,x2,y2) //styl wypelnienia elipsy(1 - Prosty, 2 - linie poziome, 3 - Linie pionowe, 4 - Linie ukosne od lewej do prawej, 5 - Linie ukosne od prawej do lewej, 6 - Kratka, 7 - Kratka pod katem 45, 8 - Przezroczysty mk_drawrectangle(w,s,r,g,b,x1,y1,x2,y2); //rysuje prostokat na ekranie o grubosci linii(w [real]), stylu linii (s [real], opis niżej), kolorze (r,g,b) na współrzędnych(x1,y1,x2,y2) //styl linii prostokata 1 - Prosta, 2 - Kropki, 3 - Myslniki, 4 - Myslink.Kropka, 5 - Myslnik.Kropka.Kropka, 6 - Przezroczysty mk_drawrectanglespecial(s,r,g,b,x1,y1,x2,y2); //rysuje prostokąt z wypełnieniem o stylu wypełnienia(s [real], opis niżej), kolorze(r,g,b), na współrzędnych(x1,y1,x2,y2) //styl wypelnienia prostokata(1 - Prosty, 2 - linie poziome, 3 - Linie pionowe, 4 - Linie ukosne od lewej do prawej, 5 - Linie ukosne od prawej do lewej, 6 - Kratka, 7 - Kratka pod katem 45, 8 - Przezroczysty mk_drawtext(x,y,txt); //wypisuje tekst na ekranie na współrzędnych(x,y) o treści (txt) //UWAGA!!! Style linii będą działać tylko przy grubości 1! Inna grubość powoduje rysowanie linii prostej! //TYCH FUNKCJI NIE TRZEBA UZYWAC W DRAW'ie :)</span> DOWNLOAD W OPISIE ZAKTUALIZOWANY OFC :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Symulowanie wciśnięcia klawisza już jest w Gm'ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 oO nawet nie wiedziałem :P Teraz sprawdziłem i to chodzi o funkcję keyboard_key_press tak? Mimo wszystko ta funkcja nie wciska klawisza w innej aplikacji np. Notatniku :P (sprawdzałem przed chwilą :D), ale myślę, że inne funkcje z mojej DLL'ki się przydadzą komuś być może. Zresztą, pisze tego DLL'ka tak żeby się nauczyć to robić i wg. mnie nieźle mi wyszło :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Wciska jak używasz GMThreads albo dlla do traya Xceptiona ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Wciska jak używasz GMThreads albo dlla do traya Xceptiona ;) To miało być pytanie? :P Jeśli tak to nie wiem. Sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 To nie pytanie ;P z GMThreads nie jestem pewien ale z tym drugim dllem tak bo testowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 heh jak zobaczylem jakie mozliwosci ma ten dll odrazu przyszlo mi do glowy napisanie jakiegos bota do gry xd bo cheaty ktore symuluja klawiature i myszke sa trudne do wychwycenia ;D Dobry Dll ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Zaznaczam, że czasem to nie działa w każdej grze. W takim saperze zadziała, ale czy w innych to nie wiem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skull Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Przyda się do robienia programów-żartów ^_^ . Tak na marginesie, Utermiko, co znaczy słowo "inicjacja"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Nie wiem jakim cudem w notatniku ci nie działa keyboard_key_press z gm lepiej właśnie sprawdzi swoja bibliotekę na aplikacjach nie polach tekstowych bo nie wiem jak teraz ale gm'owe keyboard_key_press nie działało w aplikacjach (np. w jakiejś grze) tylko w polach tekstowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Przyda się do robienia programów-żartów ^_^ . Tak na marginesie, Utermiko, co znaczy słowo "inicjacja"? Powinno być inicjalizacja :P Pomyliłem się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skull Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Ano, jeszcze w opisie poprzedniego dll'ka to miałeś :). Lepiej odróżniać te nazwy, chociaż czasami trochę humoru nie zaszkodzi :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się