Exigo Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Może mi ktoś powiedzieć, czemu jeśli chcę odwołać się do surface zapisanego w tymczasowym obiekcie, wywala mi "nieznany błąd" albo w ogóle crashuje? Tak wygląda "dodawanie_obiektu": (przed tym wszystkim obiekt jest deklarowany obiekt_swiatlo = object_add(); ). GML _i = instance_create(0, 0, obiekt_swiatlo); _i.rozmiar = argument0; _i.surf = surface_create(_i.rozmiar * 2, _i.rozmiar * 2); surface_set_target(_i.surf); draw_clear(c_white); surface_reset_target(); return _i; Samo stworzenie surface nie boli. Dopiero jak targetuję, to "Unexpected error (...)". Edit: Z drugiej strony było by super, jakby ktoś zrobił test na swoim kompie, bo nie wykluczam opcji problemów ze swoim sprzętem. ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 U mnie działa. Zarówno na GM8.1 jak i 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 No nie... Nie ważne. Już działa. Nie wpisałem argumentów przy tworzeniu obiektu. Co w efekcie tworzyło surface o rozmiarze 0x0. Z drugiej strony dziwię się że kompilator nie wywalił jakiegoś errora (a powinien). Głupiś ty! Ah. Btw. dzięki Huder za zainteresowanie. ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się