hubibubi Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Mam pytanie jak zrobić kolizje 3d,chodzi że jak pocisk trafi np:skrzynie to się rozwala. Ma być że strzelam w górę i się nie rozwala,a jak naceluję to ją trafia i rozwala.Wszystko w 3D :rolleyes: Rodzaj gry to FPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Rzutowanie skrzynki i pocisku na płaszczyznę ( Na płaszczyznę 2D po przez znormalizowany wektor kamery eye-lookat ), za pomocą np. dot product. Jeżeli punkt kursora nachodzi na skrzynkę w '2D', to znaczy że trafiliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się