referee100 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 mam b. prosty kod w stepie: if global.zycie=0 destroy_instance() później w creat: global.zycie=2 no i po kolizji z pociskiem: global.zycie-=1 jeżeli użyję tego kodu (i jeśli mam dwa takie obiekty) po kolizji z pociskiem dwa razy, znikają dwa obiekty. co napisać, żeby zniknął jeden obiekt? (ten który otrzymał pociskiem dwa razy)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Takie coś już było na forum, poprostu przy nazwie zmiennej usuń 'global'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 tak jak mówił Micanser: usuń "global." global oddziałuje na WSZYTKIE objekty, bez niego zmienne będą oddziaływać na objekt w którym zostały zdefiniowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się