ALT Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Mam meega problem. Otóż mam sobie klocek w rzucie izometrycznym, i mam dwa pytania: 1.Jak zrobić by w czasie gry klocek ustawiał się tak jak powinien, czyli wykrywał kiedy ma się "schować" za innym a kiedy nie. 2.Jak zrobić odpowiednie "chowanie się" Player'a za klocek. 3.Jak zrobić by klocek ustawiał się tak jakby miał włączonego grid'a , ale w izometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 1 i 2. depth = -y; 3. szerokość siatki musi być większa od wysokości chyba dwukrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 W 3 to odwrotnie, dzięx! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się