trolu122 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 za pomocą collision_line badam czy wróg widzi czy nei widzi naszego bohatera. jeśli na lini jest objekt bloock to nie widzi, jak go nie ma to widzi. z blocków poskładane są platformy. problem jest kiedy np przeciwnik stoi na platformie, pod nim jest bohater a collision_line przebiega w miejscu styku dwóch blocków, wówczas zachowuje sie jakby miedzy blockami nic nie było i uznaje że widzi naszego bohatera :/ co z tym zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 sprawdzać collision_line podwójnie drugą lekko odsuniętą od tej pierwszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się