asdfMaciej Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Tworzę taką prostą grę, zabawę z AI. No i mam problem. Wszystko ładnie zaplanowałem, oprócz jednego - jak oBot ma podążać za oHero, omijając oWallParent(solid). Bodajże move_towards by zderzało się z ścianami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Może wystarczy mp_potential_step poczytaj o tym w dokumentacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 GML mp_potential_step(o_bot.x,o_bot.y,4,1) To powinno rozwiązać problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 albo https://gmclan.org/up5655_12_znajdowaniedrogimoje.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdfMaciej Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Użyję mp_potential_step_object(oHero.x,oHero.y,4,oWallParent);. Dziękuję za odpowiedzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się