ALT Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Czy ten kod będzie poprawnie kopiował plik do danego katalogu: GML if !file_exists('C:\Users\Alt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ubos_cb') { file_copy('ubos_cb','C:\Users\Alt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ubos_cb') } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 I don't think so. EDIT: Zapewne chodzi ci o autostart, więc lepiej użyj kodu z tego tematu(zjedź na dół): https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=20264 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 najprościej byłoby sprawdzić u siebie a nie pytać na forum czy coś będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Dobrze, już sprawdzone, działaczy. I jeszcze jedno żeby nowego tematu nie robić, robię RPG'a topdown, i całkiem dobrze mi idzie, mam już system zapisu i inventory napisane od zera. A teraz pytanie, jaka wielkość view'a jest najlepsza? Zawsze miałem z tym problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 ja się bawiłem na początku 800x600, zależy od wielkości spritów i jakby to powiedzieć rodzaju gry. Na jakąś niezbyt zaawansowaną technicznie przygodówkę nieduży ekran będzie jak znalazł moim zdaniem, jeśli usuniesz windowsową ramkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Jeśli gra jest w oknie to 640x480, a jeśli pełny ekran to 1024x768. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 18 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się