FanXX Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Witam, ostatnio zacząłem tworzyć samochodówkę, i zauważyłem że gra po jakiś czasie zaczyna lagować, wpadłem na plan aby zrobić tak gdy obiekt nie będzie na viewie to zostanie usunięty z gry (roomu) tylko że nie wiem co mam zrobić gdyż nie znam kodu. Testowałem na all sposoby np if distance_to_object z odległością ale to nie skuteczne bo ekran nie jest kwadratowy. Proszę o pomoc i dzięki za help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 W jakimś obiekcie kontrolnym GML (step) instance_deactivate_all( true ); instance_activate_region( view_xview-32, view_yview-32, view_wview+32, view_hview+32, 1 ); // dodatkowe aktywacje ważnych obiektów np jakieś kontrolery czy cos, możesz zrobić w ten sposób instance_activate_object( oHud ); instance_activate_object( oControl ); Dostosuj to do swoich potrzeb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanXX Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 [gml=step]instance_deactivate_all( true ); instance_activate_region( view_xview-32, view_yview-32, view_wview+32, view_hview+32, 1 ); Działa tak jak bym chciał, wielkie dzięki za napisanie tego kodu, dla Ciebie nic dużego a mi pomogło z czymś czym gryzę się dobre 15 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się