Skocz do zawartości

Możliwość Strzału


Wolfoxer

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki ale właściwie to mam inny problem, aby mu zapobiec chce strzelać pojedynczo ale wolałbym usunąć problem mianowicie:

instance_create(wyrzutnia.x,wyrzutnia.y,pocisk);
pocisk.direction=point_direction(pocisk.x,pocisk.y,mouse_x,mouse_y)

 

I strzelam w kierunku myszki, wszystko cacy nie?

Ale jeśli wystrzele pocisk (załóżmy że w góre) to poleci dobrze, jeśli jednak drugi nadal będzie leciał a wystrzelę kolejny pierwszy nawróci w stronę myszki (załóżmy że w dół) a drugi nie poleci w jej stronę tylko w tą w którą nawraca poprzedni pocisk (czyli zamiast w górę do myszki to w dół bo tak leci pierwszy).

 

Pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sformuowanie pocisk.direction jest nieprecyzyjne. Musisz określić o który pocisk dokladnie Ci chodzi.

Prawidłowe rozwiązanie podał Quetzacotl.

 

var ttt;  // tworzymy zmienną tymczasową
ttt=instance_create(x,y,pocisk); // zapamiętujemy identyfikator tworzonego pocisku
ttt.direction=point_direction(ttt.x,ttt.y,mouse_x,mouse_y); // ustalamy kierunek konkretnego obiektu

 

P.S.

marcinzzz95 alarmy nie załatwiają problemu.. szczerze mowiąc nie wiem nawet jak miałyby tu pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...