Wolfoxer Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jak zrobić żebym mógł strzelić ponownie dopiero jeśli poprzedni pocisk ulegnie zniszczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Sprawdzić czy istnieje obiekt danego typu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Dzięki ale właściwie to mam inny problem, aby mu zapobiec chce strzelać pojedynczo ale wolałbym usunąć problem mianowicie: instance_create(wyrzutnia.x,wyrzutnia.y,pocisk); pocisk.direction=point_direction(pocisk.x,pocisk.y,mouse_x,mouse_y) I strzelam w kierunku myszki, wszystko cacy nie? Ale jeśli wystrzele pocisk (załóżmy że w góre) to poleci dobrze, jeśli jednak drugi nadal będzie leciał a wystrzelę kolejny pierwszy nawróci w stronę myszki (załóżmy że w dół) a drugi nie poleci w jej stronę tylko w tą w którą nawraca poprzedni pocisk (czyli zamiast w górę do myszki to w dół bo tak leci pierwszy). Pomocy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 W obiekcie który tworzy pocisk instance_create(x,y,pocisk); W pocisku w Create direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Dzięki Micanser ale ten kod (raczej, nie znam sie tak bardzo) powinien wyglądać tak: direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) speed=(tu podać prędkość pocisku) Sorry że cie poprawiam ale ja po prostu musiałem to napisać tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quetzacotl Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 nie musisz dawac do pocisku tego kodu, mozesz tez zrobic tak: var ttt; ttt=instance_create(x,y,pocisk); ttt.direction=point_direction(ttt.x,ttt.y,mouse_x,mouse_y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 a nie mozesz zrobic alarmow?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Sformuowanie pocisk.direction jest nieprecyzyjne. Musisz określić o który pocisk dokladnie Ci chodzi. Prawidłowe rozwiązanie podał Quetzacotl. var ttt; // tworzymy zmienną tymczasową ttt=instance_create(x,y,pocisk); // zapamiętujemy identyfikator tworzonego pocisku ttt.direction=point_direction(ttt.x,ttt.y,mouse_x,mouse_y); // ustalamy kierunek konkretnego obiektu P.S. marcinzzz95 alarmy nie załatwiają problemu.. szczerze mowiąc nie wiem nawet jak miałyby tu pomoc ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się