PolskiFrancuz Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 png z folderu do gry,podmiana ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 ale na co zamiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 otwiera sprita z folderu z grą i podmienia za wybrany sprite ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 f1 - indeks - sprite - sprite_add dokumentacja nie boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 to nie nowy sprites mi chodzi,tylko o podmianke ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 No to tworzysz nowy i przypisujesz nowy obiektowi. Stary możesz ewentualnie jeszcze usunąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Nie da się prościej :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 sprite_replace? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 no dobra,niech bd,ale liczyłem na prościejsze,nielubie dużo kodu,bo to nieoptymalnie,chodzi że w każdym roomie od nowa wczytywać :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 GML if file_exists("img.png") { sprite_add_sprite(img.png); sprite_replace_sprite(0,img.png); } Co jest źle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 *źle* EDIT:Karol był szybszy, i mam źle bo nie mam wszystkich argumentów. EDIT2: GML if file_exists("img.png") { spr = sprite_add("img.png", 1, 1, 0, 0, 0, 0) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 ale nikt nieodpowiedział :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 a nie możesz po prostu tak ? GML // scSpriteRep( spr1, spr2 ); //skrypt zastepuje jeden plik graficzny drugim if ( file_exists( argument[0] ) ) { var s; s = sprite_add( argument[1], 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0); sprite_index = s; sprite_set_offset( s, sprite_width/2, sprite_height/2 ); } uzywanie : GML scSpriteRep('1.PNG','2.PNG'); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 oba niedziałają ;) CZerwono i błędów dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 jakis błąd? podaj tresc bo ciezko tak w cimno szczelać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 bad argument,czy coś podobnego,w każdym razie u ciebie jest "argument[1], 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0" Na pewno 1 cyferka za dużo,przejżyj jeszcze raz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 GML // scSpriteRep( spr1, spr2 ); //skrypt zastepuje jeden plik graficzny drugim if ( file_exists( argument[0] ) ) { var s; s = sprite_add( argument[1], 1, 1, 0, 0, 0, 0); sprite_index = s; sprite_set_offset( s, sprite_width/2, sprite_height/2 ); } widocznie masz inna wersje gm'a :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 jeden argument za malo jest, powinno byc 8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 u mnie pisze że 6 :P Ludzie każdy inną wersje ma :D Ja mam 8.0 PRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się