Skocz do zawartości

viev angle. Jak zrobic aby kamera skrecała razem z obj.direction?


Rekomendowane odpowiedzi

viev angle. Jak zrobic aby kamera skrecała razem z obj.direction?

Jest w ogóle coś takiego?

Jest! A nazywa się? view_angle! Niesamowite. A helpa to Ci z GMa ukradli pewnie?

 

GML
view_angle[0] = obj.direction;

ewentualnie

GML
view_angle[0] = -obj.direction;

będzie zdaje się poprawne jeśli chcesz by obj był zawsze obrócony w tę samą stronę względem okna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...