Matthew Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 if (keyboard_check_pressed(vk_space)) { myid = other.instance_id + 1; x = myid.x; y = myid.y; } mam taki kod, który teleportuje do objektu stworzonego zaraz po nim. Ale zamiast tego teleportuje się do jakiegoś muru. Why!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Spróbuj tak: if (keyboard_check_pressed(vk_space)) { myid = other.instance_id + 1; x = (myid).x; y = (myid).y; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Nadal to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Może id +=1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 kłote: "Może id += 1" Morze jest głębokie i szerokie. To nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 dyrektywa other działa tylko w event collision. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 No to jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 No to może bez other ... btw. teraz się skapnąłem że tam jest dyrektywa other :sp_ike: if (keyboard_check_pressed(vk_space)) { myid = id +=1; x = (myid).x; y = (myid).y; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 if (keyboard_check_pressed(vk_space)) { myid = other.instance_id[instance_number(other)+1]; x = myid.x; y = myid.y; } Sprawdź. EDIT Zaraz zaraz xD Źle zrozumiałem. if (keyboard_check_pressed(vk_space)) { myid = instance_id[instance_number(id)+1]; if instance_exists(myid) { x = myid.x; y = myid.y; } } O tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 for (i = id - 100002; i < instance_count; i += 1) { iii = instance_id[i]; if (iii.object_index == object_docelowy) { x = instance_id[i].x; y = instance_id[i].y; } } EDIT: kopniety kod, jakbys chcial wybrac rodzaj obiektu, tworzonego zaraz po glownym xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 powiedz coś dokładniej to my pomożemy dokładniej :P powiedz w jakim objekcie i kiedy występuje kod: if (keyboard_check_pressed(vk_space)) { myid = other.instance_id + 1; x = myid.x; y = myid.y; } przy kolizi czy kiedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Przy kolizji. gdy obiekt "Gracz" będzie miał kolizję z "Wirl1"... ...to wywołuje się ten kod który ma teleportować do "Wirl2" stworzonego po nim po nim, czyli po "Wirl1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 if (keyboard_check_pressed(vk_space)) { myid = other.id + 1; x = myid.x; y = myid.y; } powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 if (keyboard_check_pressed(vk_space)) { var times, myid; times = 0; myid = id; while(true) { myid += 1; times += 1; if instance_exists(myid) && myid != id { break; } if times > 1000 { myid = id; break; } } if instance_exists(myid) { x = myid.x; y = myid.y; } } Ale nie wiem po co tak kombinować O_o. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Dobra, Cekol napisał dobrze... Chociaż już na to wpadłem, ale załużmy że Cekol to rozwiazał. Ale teraz pytam z ciekawości: Czym się różni id* od instance_id*? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Czym się różni id* od instance_id*? oj tego to ja niewiem :P czymś się rużni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 `instance_id` zwraca id objektu, ktorego numer mu podasz, zas `id` id obiektu, do ktorego sie odwoluje, np: zmienna = instance_id[15]; zmienna = (instance_nearest(x, y, object_gostek)).id Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Zastanawiam się nad umieszczeniem na forum gry logicznej "ScaryLabiryths" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się