Skocz do zawartości

Jest taki jeden...


Matthew

Rekomendowane odpowiedzi

if (keyboard_check_pressed(vk_space))
{
myid = other.instance_id[instance_number(other)+1];
x = myid.x;
y = myid.y;
}

Sprawdź.

 

EDIT

Zaraz zaraz xD Źle zrozumiałem.

 

if (keyboard_check_pressed(vk_space)) {
    myid = instance_id[instance_number(id)+1];

    if instance_exists(myid) {
        x = myid.x;
        y = myid.y;
    }
}

O tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

for (i = id - 100002; i < instance_count; i += 1)
{
iii = instance_id[i];
if (iii.object_index == object_docelowy)
{
x = instance_id[i].x;
y = instance_id[i].y;
}
}

 

EDIT: kopniety kod, jakbys chcial wybrac rodzaj obiektu, tworzonego zaraz po glownym xP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if (keyboard_check_pressed(vk_space)) {
    var times, myid;
    times = 0;
    myid = id;
    
    while(true) {
        myid += 1;
        times += 1;
        
        if instance_exists(myid)
        && myid != id {
            break;
        }
        
        if times > 1000 {
            myid = id;
            break;
        }
    }
    
    if instance_exists(myid) {
        x = myid.x;
        y = myid.y;
    }
}

Ale nie wiem po co tak kombinować O_o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...