Mokrad Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Chodzi mi o to by kursorem był okrąg 32x32 i pokazywał tylko fragment obrazu a reszta to czarne tło. Cos w stylu latarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Hmm... Weź kartkę A4. Wytnij w niej otwór. Przystaw kartkę do twarzy i patrz przez otwór. Zrób tak samo w grze, ale bez kartki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Threef to nie jest smieszne. Tu jest pomoc a nei wysmiewanie czaisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Zrób sobie nie wiem, obraz z przeźroczystością w środku, wielkości 2*szerokość i 2*wysokość. Ustaw origin na środek. Potem stwórz obiekt, w stepie daj x = mouse_x i y=mouse_y i daj mu depth=-2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 No. Zrób obrazek o wielkości viewa, z przezroczystą dziurką w środku. Daj żeby podążał za viewem czy tam view za nim i gitara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 create: sur=surface_create(640,480) draw: surface_set_target(sur) draw_clear(c_black) draw_set_blend_mode(bm_subtract albo bm_add) draw_circle(mouse_x-view_xview,mouse_y-view_yview,16,0) draw_set_blend_mode(bm_normal) surface_reset_target() draw_surface(sur,view_xview,view_yview) probujac byc fajnym napisze: pomyslu robienia sprita 1280x960 nie skomentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 create: sur=surface_create(640,480) draw: surface_set_target(sur) draw_clear(c_black) draw_set_blend_mode(bm_subtract albo bm_add) draw_circle(mouse_x-view_xview,mouse_y-view_yview,16,0) draw_set_blend_mode(bm_normal) surface_reset_target() draw_surface(sur,view_xview,view_yview) probujac byc fajnym napisze: pomyslu robienia sprita 1280x960 nie skomentuje Karolo jak zawsze pomocny :). pomoglo bm_subtract. Dziekuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się