Camorra Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam! Na stronie w której chcę wysyłać zmienne wpisałem taki kod: GML"test.php" method="get"> "text" name="zm" />"submit" /> Wpisuję se wartość i się akceptuje ale jak zrobić że np wpisze 30 i kliknę wyślij to zapisuje się gdzieś na stronie a jak uruchomie grę z game makera to przy starcie będzie coś w stylu show_message(zmienna) nie wiem jak to ująć. Czyli jak uruchomię grę to w wiadomości pojawi się 33 a na dole OK. Może lepiej jakiś przykład by się przydał. Proszę o pomoc o ile ktoś mnie zrozumiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 PHP + Baza danych + Jakiś DLL przez który będziesz pobierał wynikowe źródło strony w postaci: <?php (...) $result = mysql_query( "SELECT * FROM foo" ); $arr = mysql_fetch_array( $result ); echo $arr['ASD']; ?> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Wiedziałem, że w końcu ktoś wyskoczy z bazą danych. Jeśli chcesz coś wysłać do serwera HTTP wystarczy za pomocą splash_show_web odwołać się do konkretnego adresu. Z pobieraniem jest już problem, trzeba użyć jakiegoś DLLa, który dostarcza obsługę socketów i podpiąć się do serwera, wysłać zapytanie HTTP, a później przetworzyć odpowiedź. Dużo roboty. Swoją drogą. Jest na coś takiego przykład w zasobach u nas na stronie, poszukaj. EDIT Może pomóc: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=509556 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się