Niety Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Coś w tym stylu: -o czesc pijaku -o czesc przechodniu -co tak siedzisz? -a tamten koles ukradl mi wino, jak mu je odbierzesz dostaniesz(costam) -ok zaraz wracam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 na sile mozesz to zrobic show_message() i dobrac jakies ladne tlo, albo narysowac draw_rectangle() ladne menu od rozmow, dac tablice rozmowa[0..ilestam] z dialogami i je wyswietlac poprostu, nic trudnego. Aczkolwiek przyznam sie, ze wymieklem przy pisaniu silnika dialogu z 2/3 odp :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Mam to zrobione w Unity, jak mnie nikt nie wyprzedzi to przerobię Ci to na gm'a. Ale powiem odrazu, że robię to na takiej zasadzie, że odp. ma zawsze indeks n*indeks pytania+m, gdzie n jest największą ilością odpowiedzi do wyboru, a m lp. odp na dane pytanie. E:Dam Ci linka do obrazka tłumaczącego ideę, tylko niech się upnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 bardzo bylbym ci wdzieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 W tym przypadku można dać tylko 3 odp. usera, jak chcesz na więcej to dajesz większą liczbę zamiast x3 E:Tam na dole jest jeszcze koniec i 2 powroty, ale to zrobione jest na flagach, czyli jeśli flaga jest ustawiona na inną wartość niż 0 to do tej wypowiedzi przenosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Yyyy... a to znacie jakiś przykład? ;p Bo 1 misje zrobiłem ale gdy chce przejść do drugiej to się psuje ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Napiszę Ci później kod, najpierw na GM muszę go przełożyć GML dialog[1][0]="Jak tam?";//tu treść dialog[1][1]=1;//to NPC dialog[3][0]="Wal się"; dialog[3][1]=2;//to gracz dialog[4][0]="Dobrze"; dialog[4][1]=2; dialog[5][0]="Ciuluowo"; dialog[5][1]=2; dialog[9][0]="Ale ty niewychowany"; dialog[9][1]=1; dialog[9][2]=3;//wracamy do wypowiedzi 3 dialog[12][0]="To fajnie"; dialog[12][1]=1; dialog[12][2]=3;//wracamy do wypowiedzi 3 dialog[15][0]=" To uciekam"; dialog[15][1]=1; dialog[15][2]=-1;//koniec rozmowy } Jeszcze tylko kod obsługujący tabelę przerobię. GML if (dialog[nr][1]==1) { show_message(dialog[nr][0]); if (GUI.Button(Rect(850,250,100,20),"Dalej"))//zamiast tej linijki i tym podobnych trzeba dać jakiś guzik, ale nie chce mi się już przerabiać { if (dialog[nr][2]==0) { nr*=3; } else if (dialog[nr][2]==-1) { //koniec rozmowy } else { nr=dialog[nr][2]; } } } if (dialog[nr][1]==2) { if (wybor==-1) { if (GUI.Button(Rect(100,120,500,20),dialog[nr][0])) { wybor=0; } if (GUI.Button(Rect(100,140,500,20),dialog[nr+1][0])) { wybor=1; } if (GUI.Button(Rect(100,160,500,20),dialog[nr+2][0])) { wybor=2; } } if (wybor!=-1) { show_message(dialog[nr+wybor][0]); if (GUI.Button(Rect(850,250,100,20),"Dalej")) { if (dialog[nr+wybor][2]==0) { nr=(nr+wybor)*3; wybor=-1; } else if (dialog[nr+wybor][2]==-1) { wybor=-1; } else { nr=dialog[nr+wybor][2]; wybor=-1; } } } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...9&hl=dialog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Ale chodzi mi o misje a nie o dialogi. To znaczy MIsje z DIalogami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 create: misja[0]=0 misja[1]=0 w dialogu pod koniec dajesz: misja[0]=1 jak wykonasz misje to: misja[0]=2 no i w dialogu jesli misja[0]=2 to mozesz wziac druga, jesli nie to nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 ... Ja TAK właśnie mam ale coś jest źle dlatego proszę o PRZykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Jak ja lubię jak ktoś nie potrafi się wysłowić. Ympf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 że ja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 nie ty. Niety. Ja tu się produkeje i okazuje się, że to całkiem bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 To znaczy że nie znacie przykładu? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Czy naprawdę muszę zakładać nowy temat do misji????? ;p (wiem double post, ale cóż zrobić?;p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się