Paulik Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witam mam kilka pytań. 1.Jak zrobić w menu aby były "buttony" uruchom grę etc. 2.Jak zrobić aby gdy object1 wykonuje ruch (myszką) gdziekolwiek to przy dobrze obróconym objecie występował dodatkowy element (taki dopalacz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 1. Zrobić grafike, stworzyć obiekt, dać mu w odpowiednich eventach odpowiednie instrukcje. 2. Nie rozumiem tak za bardzo o jaki efekt ci chodzi, ale jeśli kierunek to pobaw się direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 1. Zrobić grafike, stworzyć obiekt, dać mu w odpowiednich eventach odpowiednie instrukcje. 2. Nie rozumiem tak za bardzo o jaki efekt ci chodzi, ale jeśli kierunek to pobaw się direction Mam jeszcze jeden problem bo tak klikam na mapce w lewo obiekt owszem porusza się w lewo ale 'dziób' skierowany ma prawo , a jak kilkne aby poruszal sie w lewo to idzie w lewo ale 'dziub' skierowany ma na prawo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 W evencie kliknięcia myszką wklej to: GML image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 a sprite musi być na początku skierowany w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 W evencie kliknięcia myszką wklej to: GML image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); Teraz to wgl. inaczej bo nie tak płasko tylko np. stoi ten obiekt ale i tak nadal jest że zamiast w lewo to prawo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Bardzo chaotycznie to opisałeś, ale pobaw się image_angle i direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 a sprite musi być na początku skierowany w prawo. bo ja mam 32 sprity czyli od nowa mam zrobic ze spirte 0 w prawo i potem robi się "wskazówka do zegara" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Poczekaj. Gra jest top down czy izometryczna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) ? i tak, pierwsza klatka sprita musi byc zwrocona w prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się