Exigo Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Orientuje się ktoś w jakiejś bibliografii czy artykułach w internecie na temat pisania architektury sieciowej do gier? Wiecie, serwer-klient, przewidywanie ruchu, synchronizacje pomiędzy graczami i niwelowanie opóźnień, kompresja i sposoby przesyłania danych, cała filozofia tego etc. Coś dla osoby która pisze bardziej fps'a niż turówkę. Temat obszerny. : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Gdzieś po necie krążą artykuły o rozwiązaniach zastosowanych w Halo i Quake III W zakładkach chroma miałem zapisane te 2: http://blog.wolfire.com/2011/03/GDC-Sessio...Halo-networking http://trac.bookofhook.com/bookofhook/trac...uake3Networking Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Dzięki za odnośniki. Wyjaśniły parę rzeczy. Ponadto w tych artykułach jest sporo linków do stron dalej pogłębiających tematykę. : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się