Skocz do zawartości

Tematyka przesyłania danych przez sieć


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

Orientuje się ktoś w jakiejś bibliografii czy artykułach w internecie na temat pisania architektury sieciowej do gier? Wiecie, serwer-klient, przewidywanie ruchu, synchronizacje pomiędzy graczami i niwelowanie opóźnień, kompresja i sposoby przesyłania danych, cała filozofia tego etc. Coś dla osoby która pisze bardziej fps'a niż turówkę. Temat obszerny. : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś po necie krążą artykuły o rozwiązaniach zastosowanych w Halo i Quake III

W zakładkach chroma miałem zapisane te 2:

http://blog.wolfire.com/2011/03/GDC-Sessio...Halo-networking

http://trac.bookofhook.com/bookofhook/trac...uake3Networking

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...