PolskiFrancuz Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Chodzi o to by obiekt podążał w stronę najbliższego obiektu "a". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 GML near = instance_nearest(x,y,a); użycie np: GML mp_linear_step(near.x,near.y,4,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiFrancuz Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 GML near = instance_nearest(x,y,a); użycie np: GML mp_linear_step(near.x,near.y,4,0) a co oznacza: near = instance_nearest(x,y,a); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 near będzie przechowywać odległość do najbliższego obiektu 'a' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się