Adriann Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witajcie,muszę tu znowu napisać:D Więc. Zrobiłem taki system chodzenia do top downa: GML //chodzenie: if shot=false && mouse_check_button(mb_left) && distance_to_object(kursor)>5 speed=sped; else speed=0; A w kolizji ze ścianą mam ustawione GML speed=0 no i postać się zatzymuje(tak mam maskę ustawioną). Pytanie do was jak zrobić by gracz 'ślizgał' sie po tej ścianie a nie zatrzymywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 http://sandbox.yoyogames.com/make/tutorials "Tutorial: A First Person Shooter" ma takie chodzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tam jest to samo rozwiązanie co u mnie. speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 RTFM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Rozumiesz że podane tam rozwiązanie nie jest satysfakcjonujące?;> i nie wyzywaj mnie po niemiecku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Doczytaj do końca dołączony plik. Jestem pewien że jest tam to czego potrzebujesz. Było to coś z vspeed i hspeed. Ściągałem to kilka lat temu i mam nawet wydrukowane gdzieś wszystkie te tutoriale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Sprawdziłem w przykładach,to nie to,nie ten efekt,w tamtej grze wystarczał,w mojej nie,to co innego zupełnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 GML if(abs(hspeed)>=abs(vspeed) and not place_meating(x+hspeed,y,obj)) {x+=hspeed;exit} if(abs(vspeed)>=abs(hspeed) and not place_meating(x,y+vspeed,obj)) {y+=vspeed;exit} speed=0 Znalazłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 To działa tak samo jak samo speed=0?;D Nie widzę różnicy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ściany nie mogą być solid. Zrobiłem przykład. Chcesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Pokaż proszę;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się