Skocz do zawartości

zmiana sprita objektu 3d


dzelo3

Rekomendowane odpowiedzi

Cóż, możesz rzutować wektor eye-lookat na płaszczyznę, na której ówcześnie rzutowałeś już bryłę. Następnie sprawdzić czy punk znajduje się wewnątrz bryły. Jest to bardziej skomplikowane, jednak samą ideę zawarłem, radze poszukać algorytmów aby wykonać taki zabieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...