dzelo3 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 W jaki sposób mogę ustalić w 3d czy środek ekranu(celownik) "zaznacza" jakiś objekt ? Nie jestem w tym za bardzo ogarnięty wiec prosilbym o dokladne wytlumaczenie lub jakis skrypt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Tytuł tematu chyba nie mówi o problemie ^.^ Co do celowania na coś... na gmc masz pełno przykładów FPS'ów 3D, tam jest to pokazane( np przy strzelaniu - pocisk uderza w ścianę, przy celowniku jest to samo ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzelo3 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Z tą róźnicą ze w przykładach obracasz tylko w poziomie kamerą. To rozumiem. Róźnica jest taka ze ja mam sterowanie myszą i obracanie kamery takźe po osi Z... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Umiesz czytać? Napisałem "na gmc masz pełno przykładów FPS'ów 3D..." -.- http://sandbox.yoyogames.com/search?q=3d+fps+example Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Cóż, możesz rzutować wektor eye-lookat na płaszczyznę, na której ówcześnie rzutowałeś już bryłę. Następnie sprawdzić czy punk znajduje się wewnątrz bryły. Jest to bardziej skomplikowane, jednak samą ideę zawarłem, radze poszukać algorytmów aby wykonać taki zabieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się