dyzmek Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Witam otóż mam problem , zrobiłem sobie postać osobno i reke osobno i pocisk tworzy sie z miejsce zlaczenia kosci reki z ramieniem nie zmienie tego poniewaz reka musi byc przyczepiona do gracza tam gdzie ramie co zorbic by strzelalo z pistoletu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Użyj lengthdir'ów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 jak gdzie to wpisac ? mogl bys zrobic dla mnie jakis przykladzik badz dokladnie napsac co gdzie i jak ? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Jesteś albo głupi albo leniwy, ten temat był poryszany na forum milion razy, poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 CHOLERA NIE WYTRZYMAM JUZ TYCH TEMATOW O STRZELANIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! było już ich 1000, ostatni był całe 4 dni temu. https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=27865 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 mam ten kod instance_create(x+lengthdir_x(22,direction+22),y+lengthdir_y(18,direction-15),obj_pocisk) nie znam sie na tych lengthdirach zaraz podesle sprita reki z bronia i prosze powiedzcie. gdzie wpisac ten kod ? w create pocisku ? i przerobcie mi kod tak by pasowal dziekuje za pomoc sprita juz daje. prosze oto reka bohatera https://gmclan.org/up6167_6_Reka.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 instance_create(x+lengthdir_x(odleglosc_od_origina sprita do lufy,direction od origina sptita do lufy),y+lengthdir_y(odleglosc_od_origina sprita do lufy,direction od origina sptita do lufy),pocisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Na oko to dłgość całej ręki, direction to dir ręki minus około 2 stopnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 wszedłem w obrazek ręki i dałem na lufe i współżędne pokazują 55,1 i co z tym zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 lengthdir_x(55,direction-3) dla len y będzie takie samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 okey dalem ten kod u gracza lengthdir_x(55,direction-3) i lengthdir_y(55,direction-3) ten kod jest razem z kodem tworzenia pocisku gracza przy nacisnieciu lewego klawisza myszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 eeeeepic facepalm. Ten kod jest na tworzenie pocisku... instance_create(x+lengthdir_x(55,direction-3),y+lengthdir_y(55,direction-3),pocisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 okey dalem ten kod u gracza lengthdir_x(55,direction-3) i lengthdir_y(55,direction-3) ten kod jest razem z kodem tworzenia pocisku gracza przy nacisnieciu lewego klawisza myszy. Poczytaj jak działają lengthdir'y, bo chyba nie rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 uzylem tego kodu i wpisalem wspolzedne takie jak trzeba dalej nie leci z pistoletu tylko jeszcze gorzej z nog i roznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 daj projekt, to ci zrobie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 prosze bardzo przerob mi to bo , juz mnie strzela :-) https://gmclan.org/up6167_12_przekleci_nazwa_robocza.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 https://gmclan.org/up7221_12_przekleci_nazwa_robocza.html nie podales origina, mowilem, ze od origina do lufy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 a co to ten origin ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 na spricie ustawiasz origin, x i y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 ok dzieki za pomoc :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się