Skocz do zawartości

Zablokowane Alpha/depth


Chell

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Drodzy koledzy gmclanowicze!

Postanowiłem, że wezmę się do roboty nad jakąś grą czy coś, ale już na początku napotkał mnie problem - moja gra zrobiona jest w pseudoizometrii, tj. coś takiego jak w tibii. Sprite pokazane są w rzucie izometrycznym, ale maska ma kształt kwadratu. Gdy playero (objekt gracza) wchodzi za jaskiniao (objekt ściany jaskini) obiekt ten robi się półprzezroczysty. Problem tkwi jednak w tym, że fatalnie (nie, paskudnie) wygląda to z jakimkolwiek kombinowaniem z depthami. Wiem, że piszę strasznie zawile, więc daję gmk.

https://gmclan.org/up7618_12_lmsrh.html

Jak zrobić, by jaskiniao robił się półprzezroczysty nie tylko wtedy, gdy nad sobą ma playero, ale też wtedy, gdy playero jest po jego lewej stronie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...