Skocz do zawartości

Tajemnicza kolizja


Matthew

Rekomendowane odpowiedzi

Heh, nie doceniam sam siebie. Pablo, zrobiłem takie przeskakiwanie w Firenie. Rozwiązałem ten problem (mój, nie Pabla) w ten sposób:

W stepie "deski"

if (Gracz.y + 16 > y)
solid = false
else
solid = true;

Ale to wygląda sztucznie, tzn. Gracz jakoś się trzęsie. To działa ale psuje trochę efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...