Matthew Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Jest coś takiego. "Deska" porusza się w lewo i prawo, jest solidem. "Gracz" nie jest solidem. Gdy "Deska" zetknie się z "Gracz" zatrzymuje się. Chciałbym aby "Deska" przełaziła przez "Gracz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Chcesz żeby deska nie miała kolizji z graczem? w takim razie odznacz desce solida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Ale musi być solidem. Jak stanę na deskę to mam mieć z nią kolizję. Chodzi o to aby kolizja "boczna" nie występowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Nie wiem czy o to chodzi, ale zobacz w zasobach GMCLAN przykład Kolizja Częściowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 ale to jest tylko mniejszy obszar zaznaczony w spricie (wiecei o co chodzi) ale to moze pomoz bo mathiew niechce kolizji bocznej wiec marmot chyba rozwiazales problem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 chodzi ci o to jak zrobic jezdzace platformy zeby mozna bylo na nich stac ale zeby od boku nie stukaly i zeby mozna bylo stojac pod nimi na nie wskoczyyc? tez bym chcial wiedziec :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Heh, nie doceniam sam siebie. Pablo, zrobiłem takie przeskakiwanie w Firenie. Rozwiązałem ten problem (mój, nie Pabla) w ten sposób: W stepie "deski" if (Gracz.y + 16 > y) solid = false else solid = true; Ale to wygląda sztucznie, tzn. Gracz jakoś się trzęsie. To działa ale psuje trochę efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się