Skocz do zawartości

39dll i UDP


ediepl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z udp, jeden gracz dostaje informacje z serwera(napisanego w C++) a drugi nie. Kod na wysyłanie do client:

for(int i=1; i<=maxplayers; i++) 
        {
            if(Players[i].InUse) 
            {
                if(Players[i].udpstat == 1)
                {
                    sendmessage(udplisten,Players[i].ip,Players[i].port, NULL);
                }
                else
                {
                    sendmessage(Players[i].Sock, "", 0, 0);
                }
            }
        }

Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...