ediepl Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Witam, mam problem z udp, jeden gracz dostaje informacje z serwera(napisanego w C++) a drugi nie. Kod na wysyłanie do client: for(int i=1; i<=maxplayers; i++) { if(Players[i].InUse) { if(Players[i].udpstat == 1) { sendmessage(udplisten,Players[i].ip,Players[i].port, NULL); } else { sendmessage(Players[i].Sock, "", 0, 0); } } } Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się