Elevator Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 nie wiem czy tak to mozna nazwac, ale skoro kompilacja zamienia kod w ciało to dekompilacja moze dzialac odwrotnie, w kazdym razie kiedys widzialem jak ktos podawal kod czyjejś gry w jej temacie i sobie cos tam zmienial np score=10000000000000000 tak wiec sie pytam jak to jest mozliwe, a najbardziej mnie interesuje czy mozna sie zabezpieczyc przed takim czyms :s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Jest sposób, jeden z programów Snake'a zabezpiecza przed dekompilacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 A ten program dziala na 8.1? masz małego czesc Cora Wind :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Hmm, raczej nie. Ten ochraniacz na pliki .exe działa tylko na daną wersję GM-a (ostatnio to był GM 8.0). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Jest sposób. Przed wydaniem zagmatwaj kod, to może komuś nie bedzie się chciało rozszyfrowywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 skoro już zdekomplilował to chyba po coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi