kyniu774 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Mam obiekt (np. cre), który tworzy inny obiekt w ten sposób: GML info=instance_create(x,y,obj_okno) nie wiem jak to się nazywa, ale potem chcę się do niego odwoływać, ale mniejsza oto. Jak mam wykonać (od razu po stworzeniu obj_okno) wykonanie dla niego skryptu. Pierwszy raz chcę coś takiego zrobić, w dokumentacji nic nie ma na ten temat, a żadne z tych 'kodów', nie działa: GML info=script_execute(...); info=mes(...); 'mes' to nazwa skryptu. W tym skrypcie głównie tworzą się zmienne, ale jest ich dużo, więc nie chcę robić akcji typu (zresztą tych obiektów też będę tworzył dużo): GML info.hp=5; info.abc=10; ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 GML with(info){mes(...);} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Dzięki, ale przecież używałem tej funkcji setki razy... <_< Ale i tak nie działa, czepia się, że nie widzi zmiennej, która jest w skrypcie... Dobra działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Nie chcę tworzyć nowego tematu, a mam małe pytanko... Rysuję draw-em kwadraty, które można przenosić myszką. Jak mogę sprawdzić, czy pod kwadratem na który właśnie naciskam jest inny kwadrat. Te kwadraty to tylko draw-y o różnych wielkościach, więc nie mogę na nich operować tak jak na obiektach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Możesz skorzystać z silnika YXE do kolizji kształtów. Poszukaj w jego tematach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się