Skocz do zawartości

Wykonanie skryptu z obiektu


Rekomendowane odpowiedzi

Mam obiekt (np. cre), który tworzy inny obiekt w ten sposób:

GML
info=instance_create(x,y,obj_okno)

nie wiem jak to się nazywa, ale potem chcę się do niego odwoływać, ale mniejsza oto.

Jak mam wykonać (od razu po stworzeniu obj_okno) wykonanie dla niego skryptu.

Pierwszy raz chcę coś takiego zrobić, w dokumentacji nic nie ma na ten temat, a żadne z tych 'kodów', nie działa:

GML
info=script_execute(...);

info=mes(...);

'mes' to nazwa skryptu. W tym skrypcie głównie tworzą się zmienne, ale jest ich dużo, więc nie chcę robić akcji typu (zresztą tych obiektów też będę tworzył dużo):

GML
info.hp=5;

info.abc=10;

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę tworzyć nowego tematu, a mam małe pytanko...

Rysuję draw-em kwadraty, które można przenosić myszką. Jak mogę sprawdzić, czy pod kwadratem na który właśnie naciskam jest inny kwadrat. Te kwadraty to tylko draw-y o różnych wielkościach, więc nie mogę na nich operować tak jak na obiektach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...