SKiD Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Witam wszystkich, jak większość z was wie pracuję nad Dead End 2, chciałem powrzucać kilka pomysłów i poprawek ale napotkałem małe problemy. Zacznę od pierwszego, gdy gracz przechodzi z jednego room'a do drugiego z np. shotgunem, to w następnym roomie shotgun zmieni się na nóż (to jest związane z tym że wkładam gracza z nożem na każdy room), więc chciałem zrobić używając global'ów, sprawdzając jaka broń była używana poprzednio ale coś mi nie wyszło... (kodu się pozbyłem, bo trochę mi grę pochrzanił więc nic nie mogę zaprezentować, sry za to) Mam jeszcze jedno pytanko ale zadam je jak rozwiąże ten problem (jedno może rozwiązać drugie, tak jakby) Dzięki, oczywiście imię zbawcy będzie w creditsach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 A jak dokładnie pochrzaniło, jakie błędy czy coś, inaczej niż na globalach tego nie zrobisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Robisz to na obiektach, gracz z każdą bronią to inny obiekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Jeśli tak jak napisał karolo to zamiast umieszczać postać z nożem stwórz globalnom zmienną global.bron z numerem lub nazwą broni i w creation code w roomie daj GML if global.bron = 1 instance_create(x,y,obj_player_noz) //itd.</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 jak na razie jest tylko 4 bronie. Ale ma być o wiele więcej... Ja miałem coś w stylu: if global.pistol=1 <---- to np. było w create gracza z nożem, ale się nie zmieniał { instance_change(obj_player_knife,true); } Ale to nie działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 GML if global.pistol=1 then { instance_create(x,y,obj_player_knife) } Nie zmieniaj obiektu. Po prostu twórz go od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 A więc będę to musiał robić co najmniej dla 16 broni... No to fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się