matisowa Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Siema ziomy! mam problem... chce zrobić lecącą strzałe w pomieszczeniu i że jak uderzy w klocek to się odwróci i zmieni sprite na odwrotną zrobiłem, że kolizja w klocek = odbicie i zmiana sprite ale chce zrobić, że przy następnej kolizji strzała zmieniła sprite na ten 1 przy następnej na ten 2 itd. pomóżcie please Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 w create GML sprite_index = 0 w kolizji GML if(sprite_index == 0) sprite_index = 1 else sprite_index = 0 (z rok nie siedziałem w gm to mogę się mylić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 image_xscale *= -1 speed *= -1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sminer Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Mozesz zrobic GML image_angle = direction Czyli strzala jest skierowana w ta strone w ktora leci . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu774 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Czy to jest takie proste, czy mi się tylko wydaje... Step: GML image_angle=direction; Kolizja z blokiem: GML direction+=180; edit: A jak chcesz koniecznie ze zmianą sprita to tak jak napisał baca :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się