Skocz do zawartości

Terrain Drillers


Muuuuczek567

Rekomendowane odpowiedzi

Terrain Drillers

(strategia o nieokreślonej jeszcze mechanice)

Póki co jedynie demo technologiczne. Sprawa na ten moment wygląda tak: stawiasz wieżę (PPM) na mapie 512x512 i strzelasz (LPM), używając dostępnych broni ([spacja]; po zmianie broni musisz postawić nową wieżyczkę). Kamerą poruszasz strzałkami.
Jest jednak kilka rzeczy, o ktorych trzeba wspomnieć:

1. Choć wydaje się, że 512x512 to mało, w rzeczywistości jest to bardzo dużo. Mapa (generowana przy rozpoczęciu gry, co zajmuje ok. 8-10 sekund) zostaje bowiem powiększona szesnastukrotnie w każdą stronę.
2. Mapa w grze jest trójwymiarowa, ale wyświetlana w dwóch wymiarach (top-down). Każda komórka ma swoją wysokość (na ekranie: im jaśniej, tym wyżej). Kąt strzelania zmieniasz kółkiem myszki.
3. Cały teren gry jest niszczalny (dopóki całkiem "nie sczernieje"). Na razie nie ma to zastosowania, ale w poźniejszych etapach produkcji będzie miało - i to bardzo duże.
4. Każda broń w grze jest w pełni edytowalna. Można już teraz bez problemu stworzyć własną broń i siać nią śmierć i zniszczenie. Wystarczy jedynie przeanalizować przykłady broni w folderze i przeczytać plik "ReadMe.txt".

I tutaj główny powód, dla którego zamieszczam to demo: apel do Was. Wykażcie się inwencją i stwórzcie jak najwięcej jak najdziwaczniejszych, jak najróżniejszych i jak najfajniejszych broni! Wykażcie się pomysłowością i piszcie w komentarzach jak najwięcej pomysłów, jak wzbogacić mechanizmy gry. To od Was zależy, czy ten obiecujący projekt będzie kontynuowany!

Autorzy:
Programowanie: ja (Muuuuczek567)
Fabuła: brak
Grafika: jeśli grafiką można nazwać wygląd wieżyczki, to ja (Muuuuczek567)
Muzyka: póki co brak

Screeny (niewiele się różnią, bo tak naprawdę nie ma dużo do pokazywanie pod względem grafiki):
scr1_td.png
scr2_td.png

Link: tu (1.32 MB)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
czy ten obiecujący projekt będzie kontynuowany!

Can we decide about it?

 

Przedstaw może trochę konkretów na temat gry, bo tak to ciężko coś na temat mechaniki wymyślać. Masz w ogóle jakikolwiek pomysł na tę grę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...

 

...no więc najprawdopodobniej będzie to coś w stylu Wormsów. Silnik gry pozwala na płynną grę ok. 160 graczy (zależne od sprzętu, u mnie jest ok. 80), można już robić drużyny, mapa będzie mogła mieć rozmiary od 64x64 do 512x152, być może w terenie będą poukrywane skrzynki z niespodzianką (nowy sprzęt, uzdrowienie, eksplozja itd.), prawdopodobnie wieżyczki nie będą wieżyczkami i będą się poruszać. Możliwe tryby gry: Deathmatch, TeamDeathmatch, Capture The Flag, Domination i inne (ograniczeniem jest inwencja). Na pewno będzie multiplayer na jednym komputerze, gracz vs. gracz, gracz vs. AI i kombinacje zależne od ilości drużyn. Nie wiem, czy zdołam zrobić multi przez internet... ale do tej fazy projektu długa droga.

No i kolorystykę gry i terenu będzie można zmienić.

 

Teraz zajmę się robieniem interfejsu, bo nie mam broni do testowania. Byłoby fajnie, gdybym po ponownym zajrzeniu do tematu mógł wybierać spośród co najmniej kilkunastu broni. : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...