kriso99 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Jaki jest lepszy sposób??? 1.zrobić swój skrypt który mierzy odległość pomiędzy objectem odtwarzającym dzwięk, a playerem i odtwarza dzwięk o głośności proporcjonajnej do odległości 2.niewiem czy dobrze kojarzę ale chyba jest taka funkcja która to robi tylko że chyba należy do 3d proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Tworzysz zmienną której przypisujesz odległość miedzy tymi dwoma punktami, a następnie masz kod na głośność dźwięku. GML odleglosc = distance_to_object(o_radio) sound_volume(dzwiek) = odleglosc Jak coś to poprawcie mój kod, ale piszę z pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Błąd, powinno być: GML sound_volume(dzwiek) = distance_to_object(o_radio)/maxymalna_odleglosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Własny skrypcik mam ale niewiem czy jest taka funkcja która sama to robi coś w stylu sound_play_3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Google nie gryzie http://testgmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=439500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Ok dzięki jeszcze jedno pytanko: da się zrobić dźwięk-tablice? Sound_play(sound_pocisk[bron_teraz]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 jesli zrobisz zmienne sound[], ktore beda rowne nazwą dzwięków to tak :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Acha dzięki:) sprytne rozwiązanie + dla ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się