Skocz do zawartości

Healthbar a manabar...


Hideman

Rekomendowane odpowiedzi

To tak:

mam najprostszy healthbar:

 

GML
draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+20,health,c_black,c_red,c_green,0,1,1);

Oczywiscie nowy objekt z opcja draw...

 

I mam drugi objekt o innej nazwie, ale nie wiem jak przypisać do niego kod aby to był po prostu osobny, inaczej liczony healthbar...

 

Da się takowy zrobić, aby był np. pasek niżej (pasek pod paskiem oczywiście) ?

 

ED2:

A i jak się pozbyć "kwadratowości" postaci ponieważ mam postać 32x16 i jak podchodzę skierowany ku górze do ściany, to odczytuje mi jak bym ciągle latał zwrócony w prawo >.>

 

@dół:

http://img585.imageshack.us/img585/7323/blad1.png - i sory za "dotąt" ale jeszcze mózg mi nie wstał ;/

 

 

Opcję draw dodałem, zmieniła to iż postać się po prostu obraca...

 

ED3:

 

Co mnie napadło aby siedzieć do 4 w nocy nad GM ? -.-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+20,health,c_black

,c_red,c_green,0,1,1);

draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+41,"inna zmienna",c_black,c_red,c_green,0,1,1);

 

O to ci chodziło?

Oraz nie za bardzo rozumiem o co chodzi w pytaniu drugim, może daj przykład, kod itp.

Co ty robiłeś przy kompie o 4 w nocy?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...