Hideman Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 To tak: mam najprostszy healthbar: GML draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+20,health,c_black,c_red,c_green,0,1,1); Oczywiscie nowy objekt z opcja draw... I mam drugi objekt o innej nazwie, ale nie wiem jak przypisać do niego kod aby to był po prostu osobny, inaczej liczony healthbar... Da się takowy zrobić, aby był np. pasek niżej (pasek pod paskiem oczywiście) ? ED2: A i jak się pozbyć "kwadratowości" postaci ponieważ mam postać 32x16 i jak podchodzę skierowany ku górze do ściany, to odczytuje mi jak bym ciągle latał zwrócony w prawo >.> @dół: http://img585.imageshack.us/img585/7323/blad1.png - i sory za "dotąt" ale jeszcze mózg mi nie wstał ;/ Opcję draw dodałem, zmieniła to iż postać się po prostu obraca... ED3: Co mnie napadło aby siedzieć do 4 w nocy nad GM ? -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+20,health,c_black ,c_red,c_green,0,1,1); draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+41,"inna zmienna",c_black,c_red,c_green,0,1,1); O to ci chodziło? Oraz nie za bardzo rozumiem o co chodzi w pytaniu drugim, może daj przykład, kod itp. Co ty robiłeś przy kompie o 4 w nocy?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się